Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، بنیاد ضد دوپینگ فدراسیون جهانی دوچرخه سواری (CADF) گفته است پس از افت ناشی از شیوع ویروس کرونا، برنامه است دوپینگ خارج از رقابت ها به سطح نرمال بازگشته است.

این بنیاد در ماه ژوئن (خرداد -تیر) اعلام کرد به دلیل بحران کرونا، مطابق با دستورالعمل های آژانس جهانی ضد دوپینگ و دولت، نمونه گیری ها کاهش قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بسیاری از دوچرخه سواران در کشورهایی با محدودیت شدید قرار داشتند به همین دلیل بنیاد ضد دوپینگ دوچرخه سواری اعلام کرد در نتیجه این اتفاق نمونه گیری های خارج از مسابقه ۹۰ درصد افت کرده است.

در طول ماه های مارس و آوریل این بنیاد اعلام کرد تقریباً به اندازه تمام سازمان های ملی ضد دوپینگ (NADO) از دوچرخه سواران نمونه جمع آوری کرده است.

از اول ژانویه تا ۳۱ آگوست ۲۰۲۰ (۱۱ دی تا ۱۰ شهریور) حدود ۵۰۰۰ نمونه اخذ شده است. این تعداد نیمی از نمونه هایی است که در سال ۲۰۱۹ گرفته شده بود. ۸۰ درصد نمونه های اخذ شده در سال ۲۰۲۰ خارج از مسابقه بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دوپینگ دوچرخه سواری ویروس کرونا ضد دوپینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از رویا به کابوس: ژاوی هم اخراج شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز که در این فصل با فشارهای زیاد و بار سنگینی مواجه بوده است، یکی از عجیب‌ترین آمارهای ممکن برای یک مربی را ثبت کرده است.

او بارها به دلیل اعتراضات فراوان به داور از کنار زمین اخراج شده است و آمار کارت قرمزهای او تا پیش از بازی امشب بارسلونا در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به شکلی بود که تعداد کارت قرمزهای او در دوران مربی‌گری و بازی، به یک اندازه رسیده بودند.

امشب او آمارش را ارتقا داد. آنها با پیروزی ۳-۲ در دور رفت، به بازی برگشت آمدند و در ورزشگاه المپیک میزبان پاری سن ژرمن هستند. با اینکه رافینیا بارسا را به برتری رساند، اما اخراج رونالد آرائوخو باعث شد که پاری سن ژرمن با گل‌های عثمان دمبله و ویتینیا به بازی برگردد.

همین وضعیت باعث عصبانی شدید ژاوی هرناندز شد. پس از اینکه داور تصمیمی علیه بارسلونا گرفت، مربی اسپانیایی عصبانی شد و عصبانیتش را با فریادهای بلند و لگد زدن به یکی از اجسام کنار زمین نشان داد. این رفتار او باعث جلب توجه داور شد، او به سمت ژاوی رفت و بلافاصله کارت قرمز را به او نشان داد تا وضعیت بارسلونا بغرنج‌تر از قبل شود.

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • از رویا به کابوس: ژاوی هم اخراج شد! (عکس)
  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری
  • پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
  • آخرین جزئیات پیش بینی بارش‌ها و وضعیت دمای هوا در کشور / افزایش ۵ درجه‌ای دما در شمال غرب
  • چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته