Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، مجری طرح فاز 3 تغلیظ سونگون با اشاره به رویکرد اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت مس مبنی بر افزایش تولید و رونق هرچه بیشتر توسعه طرح‌های‌ اقتصادی، افزود: فاز 3 تغلیظ کنسانتره مس سونگون مشابه فاز 1و2 این مجتمع برای خاک ورودی 7 میلیون تن در سال و کنسانتره مس تولیدی 150 هزار تن در سال و تولید 1500 تن کنسانتره مولیبدن در سال طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجری طرح فاز 3 تغلیظ سونگون با بیان این‌که ذخیره ماده معدنی قابل استخراج در مجتمع سونگون بیش از یک میلیارد تن اعلام شده است، گفت: اصلی‌ترین دلیل اجرای طرح فاز 3 نیز دقیقا مرتبط با ذخیره ماده معدنی قابل استخراج است و برابر مهندسی و اعلام طرح‌های توسعه معدن این مجتمع طرح استخراج این ماده معدنی به موازات اجرای طرح تغلیظ فاز 3 در حال انجام است.

فتوحی میزان سرمایه ارزی و ریالی مورد نیاز این طرح را در مجموع 30 هزار میلیارد ریال برای احداث سنگ‌شکن، نوار انتقال مواد، کارخانه و قسمت‌های جانبی عنوان کرد و گفت: همچنین  12 هزار میلیارد ریال نیز برای مجمعه انتقال باطله و تامین آب برگشتی برآورد شده است.

وی با بیان این‌که کارشناسان مجرب شرکت و مهندسان داخلی برای اجرای سریع و بدون نقص این پروژه توان لازم را دارند، گفت: بخش عمده تجهیزات اصلی این خط خریداری شده است و قسمت‌های اصلی این پروژه در داخل ساخت خواهد شد و بخش بسیار کوچکی از آن نیاز به تامین از خارج دارد.

به گفته مجری طرح فاز 3 تغلیظ سونگون این طرح در حال حاضر در مرحله خاکبرداری است و انتخاب مشاور طرح نیز صورت گرفته است. همچنین شناسایی پیمانکاران برای اجرای این طرح به‌صورت EPC انجام شده و به‌زودی اسناد مناقصه تکمیل و مناقصه برگزار خواهد شد.

پربیننده ترین کلنگ توسعه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان به زمین زده شد رشد تولید ۱۸کالای صنعتی در چهارماهه۹۹/ تیراژ لوازم‌خانگی ۳۰درصد افزایش یافت نمودار حرکت قیمت مس در طول یک ماه گذشته افزایش بهای آلومینیوم و مس شرط جدید برای صادرات فولاد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صنعت فولاد صنعت مس اکتشاف ماده معدنی شرکت ملی مس ایران مجتمع سونگون قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت تغلیظ سونگون فاز 3 تغلیظ طرح فاز 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست

حسینعلی حاجی‌ دلیگانی در گفت‌وگو با خانه ملت با تاکید بر اینکه حقوق کارگران و کارمندان با توجه به تورم نیاز به تجدیدنظر دارد، گفت: اگرچه شورای عالی کار براساس ماده 14 قانون کار مکلف است حقوق کارگران را اضافه کند، در این قانون آمده این افزایش حقوق باید براساس هزینه سبد خانوار باشد بنابراین درصورت استعلام میزان هزینه خانوار شامل مسکن، خوراک و پوشاک و... متوجه عدد قابل‌ملاحظه‌ای خواهیم شد که هیچ تناسبی با حقوق مصوب شده ازسوی شورای عالی کار برای کارگران ندارد، درواقع شورای کار به این مسئله توجه نکرده و حتی هزینه‌های مهمی همچون حق مسکن و پایه سنوات کارگر به افزایش اندک هم نداشته است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش حقوق کارکنان نیز مشمول قانون دائمی می‌شود، افزود: همچنین اگرچه افزایش حقوق کارکنان باید براساس قانون مدیریت خدمات کشوری و موادی از قانون بازنشستگی و تامین اجتماعی صورت می‌گرفت اما مسئولان طبق قانون عمل نکردند اما اکنون نیز امکان اصلاح وضعیت کنونی و تجدیدنظر در اعداد در نظر گرفته شده برای حقوق کارمندان و کارگران وجود دارد.

دیگر خبرها

  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • آخرین جزئیات دریافت حقابه ایران از افغانستان در هیرمند | ویدئو
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین