Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردبیر نشریه آتلانتیک بر این باور است که قضیه مربوط به اظهارات ترامپ علیه سربازان کشته شده در جنگ جهانی، تازه در اول راه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سی ان ان، گرچه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مطالب درج شده در نشریه آتلانتیک را خبر جعلی دانسته و آن را به طور کامل تکذیب کرده است ولی جفری گلدبرگ سردبیر این نشریه تاکید کرده است که قضیه مربوط به اظهارات توهین آمیز ترامپ علیه سربازان کشته شده در جنگ جهانی، تازه آغاز شده و مطالبی که قبلا به نقل از ترامپ منتشر شده تنها بخش کوچکی از کل واقعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، نشریه آتلانتیک پیش از این فاش کرده است که ترامپ در اظهاراتی توهین آمیز، سربازان کشته شده در جنگ جهانی را "احمق و بازنده" ارزیابی کرده است.

چگونه ترامپ با وجود شکست در انتخابات، در قدرت باقی خواهد ماند؟ترامپ در مورد پیوستن همسر استیو جابز به ستاد رقیبش واکنش نشان داد

 

گلدبرگ افزود: به طور کامل انتظار دارم که طی روزها و هفته های آینده ، اطلاعات و مطالب بیشتری درباره این موضوع منتشر شود. ما یک مسئولیت داریم و می خواهیم این مسئولیت را بدون توجه به آنچه که ترامپ می گوید، انجام دهیم.

وی اظهار داشت: ما از منابع ناشناس برای دستیابی به اطلاعات مورد نظرمان استفاده می کنیم به خصوص در فضایی که رئیس جمهور آمریکا قصد دارد به طور فعالانه ای، ترس و رعب و وحشت را گسترش دهد.

انتهای پیام /

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نشریه آتلانتیک جنگ جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بورل در سخنانی در پارلمان اروپا، گفت: بیش از ۳۴ هزار نفر در غزه کشته شدند که بیشتر این افراد غیرنظامیان، زنان و کودکان بودند؛ دو برابر این آمار زخمی و ۷۵ درصد از جمعیت غزه آواره شده و در آستانه قحطی هستند.

وی با بیان اینکه جنگ در غزه ۱۹ میلیارد دلار به این منطقه خسارت زده است، افزود: بیش از ۶۰ درصد زیرساخت‌های فیزیکی در این منطقه آسیب دیده و ۳۵ درصد به طور کامل تخریب شده است.

بورل همچنین به آمار تلفات امدادگران در جنگ غزه اشاره کرد و گفت:‌ از هفتم اکتبر (پانزدهم مهر ماه) تاکنون حداقل ۲۴۹ امدادگر کشته شده‌اند که در میان آنها، ۱۸۱ کارمند سازمان ملل متحد بوده‌اند. (رژیم) اسرائیل همچنین به کاروان سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی حمله کرد و هفت امدادگر را کشت؛ کسانی که به آسیب پذیرترین افراد در غزه کمک می کردند.

کشتار خبرنگاران در غزه از دیگر مسائلی بود که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مورد اشاره قرار داد و افزود: ما از شمار روزنامه‌نگارانی که در جریان حملات اسرائیل کشته شده‌اند وحشت زده‌ایم؛ حدود ۱۰۰ روزنامه‌نگار طبق گزارش گزارشگران بدون مرز در کمتر از ۶ ماه کشته شدند. این میزان بی سابقه است.

وی اضافه کرد: ما همچنین نگران قانون جدیدی هستیم که به (رژیم) اسرائیل اختیار می‌دهد تا از فعالیت شبکه‌های رسانه‌ای خارجی جلوگیری کند. این قانون، همراه با عدم دسترسی به فعالیت رسانه‌ها در غزه، مایه نگرانی است.

بورل ادامه داد: ما باید یک بار دیگر تکرار کنیم که (رژیم) اسرائیل باید به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد، اقدامات موقت دیوان بین‌المللی دادگستری را اجرا و حفاظت از همه غیرنظامیان را تضمین کند.

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است