Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-03-28@18:54:04 GMT

رشد ۱۰۰ هزار نفری ثبت نام در مدارس غیردولتی

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۸۸۳۹

رشد ۱۰۰ هزار نفری ثبت نام در مدارس غیردولتی

ایران اکونومیست-رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به رشد ثبت نام در این مدارس طی امسال به تشریح چگونگی پرداخت شهریه اشاره کرد.

مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی درباره وضعیت پرداخت شهریه در این مدارس اظهار کرد: امسال در الگوی شهریه با توجه به وضعیت موجود و حضور مشروط دانش آموزان در مدارس اعلام کردیم که شهریه ثابت شامل برنامه مصوبه درسی و فعالیت‌های فوق برنامه آموزشی باشد که در قالب الگوی شهریه میزان آن تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: شهریه فعالیت‌های فوق برنامه غیرآموزشی تا شروع سال تحصیلی و تعیین تکلیف وضعیت نباید از اولیا دریافت شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به اینکه درمورد حضور دانش آموزان با توجه به شرایط موجود و زیست بوم جدید، حضور به گونه‌ای برنامه ریزی شده است که در هر شرایطی استراتژی مشخص وجود دارد، گفت: گروه بندی دانش آموزان در شرایط حضوری را داریم که با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی است و موسسان مدارس غیردولتی همه شرایط را پیش بینی کردند.
افزایس نام نویسی در مدارس غیردولتی نسبت به سال گذشته

زینی‌وند تاکید کرد: سال گذشته عملکرد مدارس غیردولتی در آموزش آنلاین بسیار مثبت بود و همه از نحوه آموزش مجازی و آنلاین اظهار رضایت داشتند و ایام تعطیل هم فرصت شد تا آموزش‌ها به روز شود.

او بیان کرد: مدارس غیردولتی علاوه بر استفاده از خدمات بستر شاد از خدمات افزوده‌ای که توسط موسسات خصوصی یا خود مدرسه تولید شده است، می‌توانند بهره بگیرند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به آمار نام نویسی در این مدارس گفت: در ابتدا برای نام نویسی دانش آموزان اظهار نظر‌های مختلفی می‌شد، اما اولیا از نحوه ارائه آموزش مجازی سال گذشته رضایت داشتند و آمار ثبت نامی تقلیل پیدا نکرد و حتی خوشبختانه نام نویسی رشد حدود ۱۰۰ هزار نفری داشته است.
شرایط آموزش در کلاس‌های درس مهیاست

زینی‌وند بیان کرد: در تمام کشور‌های دنیا ضمن توجه به حفظ سلامت نسبت به آموزش حساسیت وجود دارد و علی رغم اینکه خیلی از کشور‌ها در وضعیت قرمز قرار دارند، اما کلاس‌های آموزشی حضوری است، در کشور ما هم شرایط همین است مگر آنکه وضعیت خاصی باشد.

او تاکید کرد: در مدارس غیردولتی هم اطمینان می‌دهیم با نظارت سخت گیرانه این دستورالعمل‌ها رعایت می‌شوند و شرایط در کلاس‌های درس مهیاست.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی تاکید کرد: انعطاف در روش و انطباق با قانون دو اصلی است که به طور جدی در این مدارس روی آن کار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی مدارس غیردولتی دانش آموزان نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی موحدی با اشاره به تشکیل ستاد اسکان مسافران نوروزی در آموزش و پرورش استان بوشهر، افزود: این ستاد ۴۶۰ مدرسه، ۳ هزار و ۴۵۰ کلاس، ۲۰ سالن سرپوشیده، ۸ اردوگاه دانش‌آموزی و ۴۰۰ نمازخانه را برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی آماده کرده است.

وی از ایجاد ۲۳ پایگاه برای خدمات‌رسانی به مسافران در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این پایگاه‌ها در ۱۸ منطقه و شهرستان آموزش و پرورش استان مستقر هستند و به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به این‌که نوروز گذشته ۲۴۱ هزار مسافر و گردشگر در مدارس و کلاس‌های درس استان بوشهر اسکان یافتند، عنوان کرد: از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۸۵ هزار مهمان نوروزی در کلاس‌های درس مدارس اسکان داده شده‌اند که اسکان این تعداد مسافر نشان دهنده افزایش تعداد آن‌ها نسبت‌به مدت مشابه پارسال است.

وی بوشهر را جزء ۴ استان مقصد گردشگری فرهنگیان کشور دانست و افزود: برای پیشگیری از حوادث احتمالی در وضعیت آب و هوایی نامناسب، سالن‌های ورزشی و اردوگاه‌های آموزش و پرورش استان بوشهر آماده پذیرایی از مسافران هستند.

موحدی گفت: شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان به ترتیب بیشترین آمار پذیرش مسافر را در مدارس داشته‌اند.

دیگر خبرها

  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • ابلاغ آیین‌نامه استقرار مدارس و مراکز غیردولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف کشور
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید
  • برگزاری «رویداد ملی آفرینو» در قالب جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیردولتی
  • اسکان ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • تسلیم کارزار ۱۶ هزار نفری جامعه پزشکی به قوه قضاییه
  • بازنگری قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی