Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از ستاد خبری جشنواره جهانی فیلم فجر، جشنواره جهانی فیلم فجر به مناسبت ۱۲۰ سالگی سینمای ایران، با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با همراهی خانه سینما، اولین دوره آیین تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران در عرصه بین‌المللی را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین دوره از مراسم تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران در عرصه بین‌المللی روز جمعه ۲۱ شهریور ماه برگزار می‌شود.

در این برنامه از سینماگرانی که در سال ۲۰۱۹ موفق به دریافت جایزه بین‌المللی (بر اساس آیین نامه سازمان سینمایی) شده‌اند و همچنین کسانی که به عنوان داور در جشنواره‌های مهم بین‌المللی حضور داشته‌اند، تجلیل خواهد شد.

این مراسم قرار بود در حین برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار شود، اما به دلیل شیوع کرونا و تعویق جشنواره، همزمان با روز ملی سینما در سال ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

این برنامه در فضای باز، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور حداقلی افراد برگزار و گزارش و اطلاعات آن از طریق ستاد خبری جشنواره برای رسانه‌ها ارسال می‌شود.

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر خردادماه سال ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور برگزار می‌شود.

۲۴۱۲۴۱ کد خبر 1429787

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر محمدمهدی عسگرپور سینمای ایران جشنواره جهانی فیلم فجر سینمای ایران بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان عرصه ازدواج آسان در استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح دوشنبه در مراسم تجلیل تلاشگران عرصه ازدواج آسان در استان بوشهر اظهار داشت: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم توجه و حمایت به ازدواج آسان است که در سال گذشته همزمان با میلاد حضرت علی (ع) جشن ازدواج آسان ۲۲۰ زوج تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر با عنوان وصل یار برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: برای ۲۲۰ زوج تحت پوشش بهزیستی استان بیش از چهار میلیارد تومان جهیزیه تأمین شد که باید از همکاری استانداری بوشهر، شورای راهبردی پتروشیمی‌های استان، نیروگاه اتمی بوشهر، اداره کل بنادر و دریانوردی و خیرین استان قدردانی داشته باشیم.

وی افزود: در سال گذشته در این راستای ترویج ازدواج به مناسبت‌های مختلف مراسم ازدواج آسان با همکاری خیرین و دستگاه‌های مختلف در طول سال برگزار گردید و امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.

ترویج فرهنگ ازدواج آسان

پورات با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ازدواج آسان از تأکیدات دین مبین اسلام است و مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان در کنار تلاش خیرین و سازمان‌های مردم نهاد ضرورت دارد، عنوان کرد: امیدواریم با توسعه فرهنگ ازدواج آسان و فراهم شدن تسهیلات لازم شاهد گسترش روز افزون ازدواج و تشکیل خانواده در جامعه باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین تأمین مسکن جوانان و مزدوجین از جمله اولویت‌های ما در استان است که استاندار بوشهر در این زمینه گام‌های اساسی برداشته اند و ضروری است دستگاه‌های مرتبط در ایجاد مسکن جوانان تلاش و نقش آفرینی بسزایی داشته باشند.

کد خبر 6078830

دیگر خبرها

  • هنرمندی که یک کودک درون جسورداشت/«قصه‌های مجید» میراث پوراحمد است
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • تجلیل از فعالانِ عرصه عفاف و حجاب
  • ایران جزء ۱۵ کشور برتر جهانی در جذب دانشجویان بین المللی
  • ۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان ایران
  • چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان قم تجلیل شد
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • فعالان عرصه ازدواج آسان در استان بوشهر تجلیل شدند
  • جمهوری اسلامی ایران یک ابرقدرت در عرصه نظام بین الملل است
  • تجلیل از فعالان عرصه ادبیات انقلاب اسلامی