Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق صادقی کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به عنوان چهارمین خرید باشگاه شهرخودرو خراسان به صورت رسمی با این تیم قرارداد بست.

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه شهرخودرو روز دوشنبه گزارش داد: پس از نهایی شدن مذاکرات میان این باشگاه و "صادق صادقی" هافبک دفاعی و جنگنده تیم نفت مسجدسلیمان، این بازیکن ۲۷ ساله و چپ پا بطور رسمی عنابی‌پوش شد تا از فردا ۱۸ شهریور در تمرینات تیم شهرخودرو حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه شهرخودرو خراسان پیش از این "احمد الجبوری، رحمان جعفری و محمد عرفان معصومی" را به جمع بازیکنان خود اضافه کرده است.
همچنین دهم شهریور ماه جاری "سیدمهدی رحمتی" جایگزین "سهراب بختیاری‌زاده" در سمت مربیگری تیم فوتبال لیگ برتری شهرخودرو شد و پس از آن بود که مالک باشگاه قول داد فهرست شش نفره بازیکنان مدنظر رحمتی را تامین کند.
فرهاد حمیداوی گفت: با هر شش بازیکن مدنظر رحمتی وارد مذاکره شده‌ایم ضمن اینکه درخواست وی حفظ حداکثری نفرات پارسال تیم است که تلاش می‌کنیم بخشی را قبل و بخشی را هم پس از جام باشگاههای آسیا نهایی کنیم. منبع: ایرنا انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تيم شهر خودرو نفت مسجد سلیمان سیدمهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس

ظاهرا وریا غفوری فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

طرفداری | کاپیتان سابق استقلال، به زودی کافه خود را افتتاح می‌کند.

این روزها بسیاری از فوتبالیست‌ها کنار شغل اصلی خود، به اداره کافه یا رستوران هم مشغول هستند. وریا غفوری پس از اعلام بازنشستگی، تصمیم گرفته کافه خود را افتتاح کند و ظاهرا فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

وریا غفوری با انتشار یک استوری اینستاگرامی از افتتاح "کافه وریا" خبر داد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!