Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه قیمت زعفران طی ماه‌های اخیر به ثبات نسبی رسیده است، گفت: هم اکنون حداقل قیمت هر کیلوگرم زعفران ۶ میلیون تومان و حداکثر قیمت آن ۱۱ میلیون تومان است و طی ماه‌های اخیر تغییر خاصی در این حوزه مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه قیمت‌های مذکور مورد رضایت تولیدکنندگان نیست، افزود: طی یکسال گذشته تمام هزینه‌ها و نرخ خدمات برای کشاورزان افزایش یافته در حالی که قیمت محصول تولیدی آنان تقریباً افزایشی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال بخش خصوصی با اشاره به مناسب نبودن وضعیت بازارهای صادراتی نیز گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا اختلالاتی در بازارهای جهانی و در نهایت در صادرات زعفران ایجاد شد و ما همچنان منتظر هستیم گشایشی در این حوزه رخ دهد و بتوانیم عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

حسینی با بیان اینکه افت صادرات در دوران شیوع کرونا امری طبیعی بود، تصریح کرد: افت صادرات تنها مربوط به کشور ما نیست و کشورهای زیادی با آن مواجه هستند و با توجه به شرایط جهان هنوز مشکلات بر سر راه صادرات وجود دارد..محدودیت پروازها و سنگینی هزینه‌های حمل و نقل و بازارهای نیمه باز همه مشکلاتی است که باعث اختلال در صادرات زعفران شده و البته می‌توان گفت که ما نیز به درستی نتوانستیم شرایط را مدیریت کنیم.

عضو شورای ملی زعفران ادامه داد: در حال حاضر نیز صادرات انجام می‌شود اما شتاب لازم را ندارد و هم اکنون کمبود زعفران ایرانی در بازارهای مقصد نیز به خوبی محسوس شده و نیاز به آن کاملاً احساس می‌شود.

کد خبر 5017238 زهرا مهدوی

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدعلی حسینی شورای ملی زعفران قیمت زعفران ویروس کرونا قیمت دلار قیمت نفت بورس بانک مرکزی ایران تولید نفت بازار سهام ایالات متحده امریکا بانک صادرات دلار وزارت صنعت معدن و تجارت صادرات نفت وزارت جهاد کشاورزی قیمت یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۶۴ تومانی به ۴۶ هزار و ۳۶۹ تومان و حواله آن با افزایش ۶۰ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۲۶۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۶۸ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

کد خبر 6081877

دیگر خبرها

  •  سیگنال بازارهای جهانی به دلار تهران
  • ثبات بازار طلا بعد از نوسانات اخیر
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • صادرات حدود ۶۷ تن زعفران از افغانستان
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران اعلام شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول