Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: دشمنان به‌خاطر گسترش بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و توسعه جریان مقاومت به مقدسات مسلمانان توهین کرده که این اقدام محکوم است. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با اشاره به حوادث اخیر در غرب و توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) و قرآن کریم که به بهانه آزادی بیان صورت گرفته است، این جریان را مسبوق به سابقه دانست و اظهار داشت: اسلام هراسی و توهین به مقدسات مسلمانان پدیده تازه‌ای نیست و ریشه‌ای تاریخی از صدر اسلام داشته که در سال‌های اخیر به اوج خود رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حوادث بزرگی نظیر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گسترش بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، حمله به برج‌های دوقلو در آمریکا، ناکامی کشورهای غربی در منطقه خاورمیانه، ناکامی غرب در مواجهه با بحران‌های اقتصادی، نگرانی شدید از توسعه جریان مقاومت در منطقه و مهم‌تر از همه گسترش اسلام رحمانی در اروپا همراه با استقبال شدید از سوی جوانان و افزاش جمعیت مسلمانان از جمله انگیزه‌های دشمنان برای گسترش اسلام هراسی و توهین به مقدسات مسلمانان است‌.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گسترش اختلافات مذهبی و تلاش برای حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی را از دیگر انگیزه‌های دشمنان برای گسترش اسلام‌هراسی و توهین به مقدسات مسلمانان عنوان  و خاطرنشان کرد: بر اساس برخی پیش‌بینی‌ها کشوری همچون فرانسه تا 30 سال آینده به کشوری با جمعیت اکثراً مسلمان تبدیل خواهد شد.

وی به نحوه برخورد با این توطئه‌های دشمنان پرداخت و گفت: تلاش کشورهای مسلمان در مجامع بین‌المللی به‌منظور تصویب طرحی برای مبارزه با اسلام‌هراسی و ایجاد گفتمان واقعی اسلامی و ارائه چهره حقیقی اسلام رحمانی از طریق رسانه‌ها، استفاده از گفتمان بین اندیشمندان غربی و اسلامی، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ای در کنار مقابله همه جانبه با گروه‌های تکفیری، خشن و پرهیز از هرگونه افراط و تفریط در مواجهات بین‌المللی از مهمترین راهکارهای مقابله با این هجمه غرب با مدیریت رژیم صهیونیستی است.

موج دیگری از واکنش‌ها در پی اهانت به قرآن و پیامبر(ص)/غرب در انحطاط فرهنگی و جاهلیت مدرن به سر می‌بردبیانیه سازمان دارالقرآن در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن و پیامبر اسلام(ص)

سادات در بخشی دیگر از سخنان خود به یوم‌الله 17 شهریورماه سال 1357 اشاره کرد و یادآور شد: 42 سال قبل، درست در چنین روزهایی، مردم کشور ما در گیرودار چند راهپیمایی بزرگ بر ضد حکومت ستمشاهی و دیکتاتوری پهلوی بودند که در نهایت، حادثه خونین قیام 17 شهریور در میدان ژاله سابق تهران به دست گارد دژخیمان ارتش رژیم خودکامه پهلوی رخ داد و عاشورا بار دیگر در شهریور تکرار و میدان ژاله به خون نشست و میدان شهدا نام گرفت.

وی با اشاره به اینکه در هفدهم شهریور 1357، فرزندان ملت با یقین و باورمندی به هدفشان، در کربلای ژاله در محاصره دشمن قرار گرفتند، اظهار کرد: 17 شهریو‌ماه یادآور ایثار و از جان‌گذشتگی شهدایی است که با نثار خون خود، میدان ژاله را میدان تحقق دلاورمردی و رشادت کردند که تا ابد نام آنها بر تارک تاریخ این مرز و بوم، به‌عنوان  نگهبانان انقلاب اسلامی و پیش‌قراولان فجرآفرین بدرخشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با تاکید بر ضرورت گرامیداشت یوم‌اللّه‏ 17 شهریور و ادامه این راه پردافتخار تاکید کرد: باید خاطرات جمعه سیاه و لاله‏‌های سرخ را هرگز فراموش نکرده و با بزرگداشت این گونه ایام و زنده نگه‌داشتن پیام‌های جاودانه و راهگشا؛ کشور و انقلاب اسلامی را بیمه کنیم.

انتهای پیام/486/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقدسات مسلمانان اسلام هراسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی جدی بارسا: چمن برنابئو افتضاح است!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا باید در دیداری حساس و نفس‌گیر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید به میدان برود و امیدوار است که بتواند پس از قبول سه شکست برابر این تیم به پیروزی برسد.

شاگردان ژاوی در حال حاضر هشت امتیاز با رقیب قدیمی در صدر جدول اختلاف دارند و امیدوار هستند که بتوانند با کسب پیروزی در این بازی این اختلاف امتیاز را به پنج برساند تا هفته‌های پایانی لالیگا با هیجان بیشتری ادامه پیدا کند.

اما نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که یکی از نگرانی‌های اصلی بازیکنان و کادر فنی و مدیران بارسلونا در آستانه بازی حساس امشب مربوط به شرایط چمن ورزشگاه خانگی رئال مادرید است که به نظر می‌رسد از شرایط خوبی برخوردار نیست.

پیش از این منچسترسیتی هم که در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان در این ورزشگاه به میدان رفته بود نسبت به وضعیت چمن برنابئو نگرانی‌هایی را مطرح کرده بود و حالا گفته می‌شود که وضعیت این چمن مانند قبل است و پیشرفتی نداشته و به سطح کیفی مورد نظر نرسیده است که می‌تواند برای بارسا نگران کننده باشد.

دیگر خبرها

  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو
  • نگرانی صهیونیستی از گسترش همکاری‌های نظامی
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی
  • سنت‌ها و سبک زندگی اسلامی در کردستان جریان دارد
  • اسلام به زودی بزرگترین دین در فرانکفورت می‌شود
  • سپاه پاسداران مظهر اقتدار جهان اسلام
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • نگرانی جدی بارسا: چمن برنابئو افتضاح است!
  • اتحاد کشورهای اسلامی سبب پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است