Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به مناسبت فرارسیدن 17 شهریور سالروز قیام خونین17 شهریور سال 1357 بیانیه صادر کرد که متن کامل بیانیه به شرح ذیل است : 

بسم الله الرحمن الرحیم

قیام مردمی 17 شهریور در تاریخ انقلاب اسلامی ایران جمعه خونین نام گرفت و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علیه) آن را در زمره‌ی ایام‌الله برشمرد، پس از گذشت ۱۵ سال از قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، این قیام تأثیرات شگرفی در روند پیروزی نهضت اسلامی پدید آورد ، به گونه‌ای که هراس و نگرانی آمریکا و نظام سلطه و استکبارجهانی از فروپاشی رژیم وابسته پهلوی و تهدید منافع و سیاست‌های منطقه ای کاخ سفید را آشکار ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنایتی که رژیم ستمگر و سفّاک شاهنشاهی در ۱۷ شهریور ۵۷ مرتکب شد موجب تسریع در روند انقلاب اسلامی گردید و باعث شد نهضت اسلامی  شور و ابعاد گسترده تری بگیرد و همه مردم با حضور در خیابان ها و تظاهرات آزادی و استقلال طلبی خود را فریاد زدند.

امروز در مقطعی به سر می‌بریم که لازم است گذشته پرافتخار انقلاب اسلامی را چراغ راه آینده خود قرار دهیم. گذشته تاریخ انقلاب اسلامی ما پر از حماسه‌های ماندگار است. روزهائی که برای به‌دست آوردن استقلال و اقتدار ملّی، شهدای گرانقدر، خون پاک خویش را نثار اسلام و انقلاب اسلامی کردند تا امروز جمهوری اسلامی ایران با الگوبرداری از آموزه‌های دینی و ستم‌ستیزی شیعی اهداف آرمانی خود را دنبال کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با تجلیل از مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای مظلوم ۱۷ شهریور اعلام می دارد، یادآوری واقعه ۱۷ شهریور گویای فداکاری و جانفشانی مردان و زنانی غیور، قهرمان و مسلمانی است که با نثار جان خود ثمره ارزشمندی برای نسل‌های آینده ایران اسلامی به یادگار گذاشته‌اند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز 17 شهریور قیام خونین انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسن محمودی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: رأی بی سابقه و کم نظیر بالای ۹۸ درصدی ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی در دوازدهم فروردین ماه سال ۱۳۵۸، از طرفی اوج بصیرت و آگاهی ملت ایران را به نمایش گذاشت و از طرف دیگر نشان داد که دموکراسی و مردمسالاری یکی از اصول اصلی و اساسی انقلاب اسلامی است.

مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین با اشاره به تلاقی یوم الله ۱۲ فروردین با لیالی پرفیض قدر و ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) افزود: با توجه به حضور پررنگ‌تر مردم در مراسم احیای شب‌های قدر در مساجد و اماکن مذهبی، استفاده از ظرفیت مساجد برای بزرگداشت مراسم یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی بسیار مهم است که تلاش می‌شود از این فرصت بهره برده شود.

وی گفت: در همین راستا روز پنجشنبه همایش ائمه جماعات و روحانیون ورامین در بیت امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این شهرستان برگزار و از ظرفیت سخنرانان، ائمه جماعات و روحانیون منطقه در شب‌های پرفیض قدر به منظور تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی و روشنگری و بصیرت افزایی شرایط کنونی کشور بهره برده خواهد شد.

محمودی ادامه داد: باید از فرصت نمازهای جمعه برای بزرگداشت یوم الله دوازدهم فروردین به نحو مطلوب و شایسته ای استفاده کرد، به همین خاطر برنامه‌هایی در روز ۱۰ فروردین ماه با محوریت پایگاه نماز جمعه پیش بینی و اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: تجمع مردم ورامین در روز دهم فروردین ماه در مصلای صاحب الزمان (عج) به همراه اجرای سرود حماسی به همراه اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در دستان مردم ولایتمدار دیار ۱۵ خرداد در این روز پیش بینی شده است و یک سخنران شاخص در جمع مردم ورامین سخنرانی خواهد کرد.

مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین یادآور شد: مراسم محوری بزرگداشت یوم الله ۱۲ فروردین با عنوان محفل بزرگ انس با قرآن کریم روز شنبه ۱۱ فروردین ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در امامزاده طاهر و مطهر (ع) خیرآباد با حضور استاد احمد ابوالقاسمی از قاریان برجسته قرآن کریم و داور برنامه پربیننده محفل برگزار خواهد شد.

وی گفت: تبلیغات محیطی و شهری به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی به همراه تزئین میادین با محوریت پرچم جمهوری اسلامی ایران، طراحی طرح‌های اختصاصی به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و به صورت تلفیقی با ماه مبارک رمضان و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای حوادث اخیر کشور به همراه ساخت موشن گرافیک‌های مختلف و انتشار محتواهای مناسب با یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی به منظور نشر در فضای مجازی در حوزه تبلیغی اجرایی خواهد شد.

محمودی یادآور شد: با هماهنگی که با مرکز رسیدگی به امور مساجد صورت خواهد گرفت، ثواب تلاوت یک جز قرآن کریم روز ۱۲ فروردین ماه نثار روح مطهر شهدای انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی یادآور شد: امروز همه ما برای بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب بویژه یوم الله ۱۲ فروردین وظیفه داریم و هیچگونه کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

کد خبر 6063706

دیگر خبرها

  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل مشخص شد
  • سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در سواحل بوشهر
  • ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در ساحل بوشهر
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان غزه
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایت هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه
  • شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: حفظ حرمت نوامیس مسلمین، خط قرمز امت اسلامی است