Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

با حضور معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور عملیات اجرایی و بهره برداری ۶ پروژه راهداری در شهرستان شهرضا آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری راه و شهرسازی(اصفهان)، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور که برای افتتاح چندین پروژه اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای به استان اصفهان سفر کرده بود، با حضور در شهرستان شهرضا از پروژه های اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان به صورت متمرکز بهره برداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات اجرایی دو پروژه شامل عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح منظریه  با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان و تقاطع غیر همسطح جرم افشار با اعتباری بالغ بر در شهرستان شهرضا با حضور عبدالهاشم حسن، معاون استاندار اصفهان، نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

در این مراسم همچنین  از سیلکت راه های روستایی اجرا شده در مرداد و شهریور  ۱۳۹۹ به طول ۸۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال و پایان عملیات رفع ۱۱۸ نقطه پرتصادف توسط اکیپ امانی با صرفه جویی ۲۰۰ میلیارد ریالی در هزینه ها  بهره برداری شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت شهرستان شهرضا و ارتباط آن با شهرستان ها و برخی استان های دیگر، توضیح داد: در آستانه بهره برداری از پروژه آزادراه اصفهان- شیراز هستیم و وظیفه داریم نسبت به ارتقا وضع موجود جاده های استان و کشور تلاش و آنها را ساماندهی کنیم.

وی تصریح کرد: امسال با محدودیت منابع مواجه هستیم که با همکاری استانداری و سازمان برنامه ریزی استان و کشور به دنبال رفع این مشکل هستیم.

همچنین در این آیین، باند دوم شهرضا _مبارکه(قطعه سوم) مورد بهره برداری قرار گرفت، این پروژه به صورت مشارکتی با اداره کل راه و شهرسازی انجام شده و هزینه عملیات اجرایی آسفالت این محور  ۶ میلیارد اعلام شد. بهره برداری از دو دستگاه ماشین آلات راهداری و افتتاح پروژه سیلکت راه های استان نیز از دیگر برنامه های معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای بود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راه و شهرسازی مجلس شورای اسلامی معاون معاون وزیر وزیر راه و شهرسازی شهرستان شهرضا راهداری وحمل عملیات اجرایی ونقل جاده ای بهره برداری معاون وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲

تین نیوز

 

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۳۲ کیلومتر راه روستایی در حال احداث داریم، گفت: طی دوسال گذشته حدود ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی احداث و آسفالت شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی عبداللهی سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان اظهار کرد: استان کرمان دارای بزرگ ترین شبکه ارتباطی راه و شریانی و دومین شبکه بزرگراهی در سطح کشور است و به دلیل وسعت زیادی که دارد عملکرد آن هم چه در راه های روستایی و چه در راه های آزادراهی و بزرگراه ی بایستی به شکل ویژه ای مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

عبداللهی با بیان اینکه بزرگ ترین پروژه های نگهداری کشور را در سطح استان کرمان داریم که سال ها معطل مانده بود به بهره برداری خواهند رسید، گفت: پروژه شهداد- نهبندان به عنوان یکی از پروژه های اصلی و کریدور کشور در دست احداث و بهسازی است، اصلاح و روکش آسفالت کریدور اصلی کشور یعنی مسیر یزد، انار، سیرجان، به سمت بندرعباس یکی از اولویت های این اداره کل است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته علاوه بر مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی که در سطح جاده ها در حال خدمت رسانی به مردم و مسافران بودند سه باب نمازخانه بین راهی هم برای رفاه حال مسافران اضافه و مورد بهره برداری قرار گرفت.

عبداللهی خاطرنشان کرد: ساخت حدود ۲۰ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در دستور کار قرار دارد، با پیگیری های این اداره کل به بهره برداری خواهند رسید با توجه به اینکه استان دارای جاده های طولانی و کویری است و رانندگان با رانندگی های طولانی در جاده یکنواخت و بیابانی دچار خستگی بیشتری می شوند نیاز به استراحت و تجدید قوای بیشتری دارند.

وی در ادامه افزود: تمام مجتمع های خدماتی رفاهی- بین راهی از طرف دستگاه های مختلفی بازدید می شوند و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان اداره متولی که موافقت اصولی و پروانه بهره برداری داده و هم از سوی اداره بهداشت، شرکت نفت و.... مرتب بازدید می شوند.

عبداللهی به طولانی بودن و گستردگی طول راه ها اشاره کرد و افزود: تمامی محورها تحت نگهداری هستند و بایستی شبکه گسترده راه های استان که بسیار ذی قیمتی است را حفظ کرده چون در بحث اقتصاد استان بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: یکی از بهترین پروژه هایی که برای شبکه راه ها در سطح استان تعریف شده کریدور است که از سیرجان به بندرعباس به سمت سیرجان-شهربابک، شهربابک-انار و در نهایت به یزد می رسد که کریدور کالای استان محسوب می شود.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در خصوص کم عرض بودن و پرتردد بودن برخی از راه های روستایی گفت: بعضی از راه های روستایی استان در گذشته با عملکرد و قابلیت متفاوت راه روستایی آن زمان ساخته شده که صرفاً جهت تردد یک الی دو خودرو و متصل به جاده های اصلی یا مراکز شهری بوده است اما هم اکنون به دلیل وجود برخی از مراکز صنعتی و معدنی عملکرد آنها تغییر کرده است.

وی افزود: تعداد قابل توجهی وسایل نقلیه سنگین و تعداد زیادی در جاده ها تردد می کنند که در هر صورت معادن باید در این زمینه مشارکت داشته باشند تا بتوان این راه ها را ارتقا داده تا جاده های محل عبور بارهای معدنی تحمل بار ترافیکی سنگین را داشته باشد.

عبداللهی در پایان یادآور شد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان به عنوان دستگاه بهره بردار و نگهداری از راه ها این کار را مجدانه پیگیری می کند تا با همکاری اداره کل صمت این مشکل را برطرف کرده و معادنی که از این جاده استفاده می کنند از محل مسئولیت های اجتماعی معادن به بهسازی راه ها کمک کنند تا جاده ها تعریض و ایمن تر شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر نقده
  • آغاز عملیات اجرایی باند دوم سه راهی مهردشت به حسین آباد