Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس زنگویی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرک های بهشت و احمدیه شهر حسن آباد با یکهزار و ۲۰۰ مشترک و جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر در طول سال با افت فشار آب مواجه بودند و ساکنان و مشترکان این دو شهرک همواره به دنبال برطرف شدن این مشکل بودند.

وی افزود: با توجه به این امر، به منظور رفع مشکل افت فشار این دو شهرک، با ارایه طرحی از سوی حوزه مهندسی و توسعه شرکت،  توسعه و نوسازی ۲ هزار و ۵۰۰ متر از شبکه توزیع شهر حسن آباد در دستور کار قرار گرفت و بخش نخست این طرح توسعه به طول ۷۵۰ متر، با حفاری و لوله گذاری خط ۱۵۰ میلی متری خیابان های مصلی و امام علی(ع) عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول ادامه داد: در فاز بعدی این طرح، عملیات لوله گذاری خیابان امام حسین (ع) به طول یکهزار و ۵۰۰ متر انجام خواهد شد و در بخش پایانی نیز ۲۵۰ متر از خیابان امام سجاد(ع) اصلاح و نوسازی خواهد شد.
مدیر امور آب و فاضلاب حسن آباد آبفای منطقه۶ تهران با اشاره به صرفه جویی ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی اجرای این طرح در پی اجرای این عملیات به همت و تلاش امداد و بهره برداری امور آب و فاضلاب حسن آباد افزود: در صورت اجرای این طرح توسط پیمانکار، هزینه ای نزدیک به ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به شرکت تحمیل می شد که با اجرای کار توسط گروه امداد و بهره برداری شرکت، هزینه اجرای آن  به پنج میلیارد ریال کاهش یافته است.

وی زمان پایان اجرای این طرح عمرانی را نیمه مهرماه آینده اعلام و خاطرنشان کرد: با اجرای کامل این طرح توسعه و بازسازی شبکه، مشکل افت فشار شهرک بهشت و شهرک احمدیه حسن آباد به طور کامل بر طرف می شود و با  ارتقای کمی و کیفی آب، موجبات رضایتمندی بیشتر شهروندان فراهم خواهد شد.

بخش فشافویه به مرکزیت شهر حسن آباد با ۸۱ هزار جمعیت شهری و روستایی، در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرستان ری در مسیر جاده قدیم تهران – قم واقع است و امور آب و فاضلاب این شهر به ۱۲ هزار و ۵۰۰ مشترک آب خدمات رسانی می کند.

برچسب‌ها شهرستان ری شركت فاضلاب تهران آب و فاضلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری شركت فاضلاب تهران آب و فاضلاب شهرستان ری شركت فاضلاب تهران آب و فاضلاب آب و فاضلاب هزار و ۵۰۰ حسن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب آشامیدنی کنارک پایدار شد

 علیرضا قاسمی در جلسه مدیریت بحران سیل جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: بر اثر سیلاب خط انتقال آب شهر کنارک در ۲ نقطه دچار آسیب شد که با تلاش به موقع نیروهای عملیاتی آبفا وارد مدار بهره‌برداری شد.

وی افزود: با توجه به جاری بودن سیل و نبود شرایط برای عملیات اصلاح، همزمان با آسیب وارده شده، یک اتصال اضطراری از خط انتقال کنارک به آب‌شیرین‌کن انجام شد تا تنش آبی به حداقل ممکن کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در خصوص فاضلاب این شهر نیز بیان کرد: ایستگاه پمپاژ که به دلیل وقوع سیل دچار آسیب شد پس از تلاش‌های شبانه روزی مجدد راه‌اندازی و به مدار بهره‌برداری بازگشت.

وی افزود: با توجه به عدم وجود کانال‌ آب‌های سطحی در شهر کنارک حجم وسیعی از سیلاب از طریق منهول‌ و شبکه فاضلاب به ایستگاه پمپاژ وارد شد.

قاسمی گفت: رفع انسداد شبکه فاضلاب و تخلیه لجن و نخاله از آدم‌روها(منهول) و شست‌وشوی شبکه در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور
  • ۷ هزار مدرسه توسط دولت سیزدهم احداث شده است
  • نوسازی شبکه آبرسانی روستای نویز طالقان آغاز شد
  • آب آشامیدنی کنارک پایدار شد
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان
  • توسعه و اصلاح بیش از ۴۷ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر قم