Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@05:38:14 GMT

برگزاری اردوی تیم جوانان هندبال ایران از ۲۰ شهریور ماه

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۰۹۵۹

برگزاری اردوی تیم جوانان هندبال ایران از ۲۰ شهریور ماه

نخستین اردوی تیم جوانان هندبال ایران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در پی اخذ مجوز برگزاری آن، در تهران آغاز خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از فدراسیون هندبال، از روز پنجشنبه 20 شهریور ماه و پس از مدت‌ها، نخستین اردوی تیم جوانان هندبال ایران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در پی اخذ مجوز برگزاری آن، در تهران آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این اردو که تا تاریخ 27 شهریور ماه به طول خواهد انجامید، تعداد 21 بازیکن توسط کادر فنی به تمرینات فراخوانده شدند.

لذا  بازیکنان دعوت شده موظفند با در دست داشتن فرم خوداظهاری بازگشت و اماکن ورزشی و فرم تست PCR (ترجیحاً پنج روز قبل از شروع اردوی انجام شده باشد) و کلیه مدارک مورد نیاز بهداشت فردی و فرم‌های اعلام‌شده توسط مدیرفنی تیم ملی در عصر روز پنجشنبه در محل حضور به هم رسانند.

صدور مجوز برگزاری اردوی‌های تیم ملی هندبال

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال ایران هندبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کارگاه آموزشی یک روزه  با عنوان روایت دختر ایرانی با هدف آگاهی بخشی دختران نوجوان و جوان با حضور فرهاد فرهادی یکی از کارگردانان وفعالین رسانه ای  در ارومیه برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده ی استانداری در این مراسم گفت :اگر فضای تجربه‌ای نوجوانان  و جوانان همراه با هویت نباشد این هیجانات نتیجه‌ی عکس خواهد داشت، اگر این فضا به درستی مدیریت نشود برای نوجوان و جوانان محیط پیرامون آسیب زا خواهد بود.

 الهامی افزود:یکی از این آسیب‌ها، گرفتار شدن نوجوانان و جوانان به فضای مجازی است که جنبه‌  منفی و مثبت دارد، هنگام شیوع کرونا این فضای مجازی در اختیار نوجوانان قرار داده شد اما مدیریت صحیحی انجام نگرفت که رویداد  روایت دختر ایرانی مسیر حرکت درست را در دوران نوجوانی به دختران در فضای مجازی پیشنهاد می‌کند و راه درست را به آنان می آموزد.

دیگر خبرها

  • اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • حضور فوتبالیست چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی