Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:56:05 GMT

تحلیلگر عراقی: ائتلاف‌های سیاسی جدیدی در راه است

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۱۱۶۳

تحلیلگر عراقی: ائتلاف‌های سیاسی جدیدی در راه است

یک تحلیلگر سیاسی عراقی از ظهور ائتلاف‌های سیاسی جدیدی در انتخابات آینده این کشور خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، «کامل البیاتی» تحلیلگر سیاسی عراقی در گفت‌وگو با سایت المعلومه تصریح کرد: روزهای آینده شاهد ظهور ائتلاف‌های سیاسی از احزاب مختلف در سطح استانها خواهد بود و به احتمال زیاد، برخی تشکل‌های کرد با احزاب استان های میانی و غربی و حتی جنوبی کشور ائتلاف کنند و ممکن است احزاب جدیدی با عضویت شخصیت‌های استان‌های مختلف به منظور کسب آرا در انتخابات تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حوزه‌های متعدد به هر فردی آزادی کسب آرا و نامزدی در محدود جغرافیایی خود را خواهد داد و از این رو، احزاب صف بندی خواهند کرد و با احزاب دیگر و شخصیت‌هایی از طوایف و قومیت‌های دیگر ائتلاف خواهند کرد.

این تحلیلگر افزود: ائتلاف‌ها به سطح احزاب محدود نخواهد شد بلکه ائتلاف‌های جدیدی از طرف گروهی از افراد ظهور خواند کرد که قصد نامزدی در انتخابات آینده دارند.

البیاتی تصریح کرد: برخی احزاب کرد ممکن است با احزاب دیگری در استان‌های میانی و غربی و چه بسا جنوبی عراق با هدف در اختیار گرفتن زمام حکومت بعد از انتخابات آینده ائتلاف کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری جلسات جبهه پایداری برای دور دوم اتنخابات خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که همان فضای وحدت با شورای ائتلاف که در دور اول وجود داشت را ادامه بدهیم و بعید است که وحدت دور اول در این دور، بهم بخورد.

بنابر روایت فارس، متقی فر تصریح کرد: سعی می کنیم فضای وحدت را در دور دوم انتخابات تقویت بکنیم. سخنگوی جبهه پایداری درپایان گفت: صحبت هایی کرده ایم که این فضای وحدت را نسبت به دور قبل به صورت گسترده تر دنبال بکنیم و لیست انقلابی تری را در دور دوم خواهیم داشت.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898766

دیگر خبرها

  • مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تحلیلگر صهیونیست: اسرائیل در آستانه شکست کامل و نابودی است
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟