Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ووشو و مدیرعامل کارخانه نوآوری با یکدیگر دیدار و گفت‎وگو کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو ضمن بازدید از کارخانه نوآوری با مدیرعامل این مجموعه دیدار و گفت‎وگو کرد. صدیقی در حاشیه بازدید از این کارخانه اظهار داشت: خلاقیت، آموزش و استفاده از فناوری های روز نیاز امروز ورزش است وی ضمن ابراز خرسندی از ظرفیت کم نظیر کارخانه نوآوری آزادی، گفت: ورزش امروز به نوآوری و خلاقیت در بهبود فرآیند کسب و کارهای مربوطه و آموزش‌های تخصصی بیش از هر چیزی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون ووشو افزود: همکاری فدراسیون ووشو با کارخانه نوآوری و استفاده از ظرفیت‌های این رشته ورزشی در مسیر درست؛ می‌تواند شروع یک حرکت بزرگ جهت پیشرفت و توسعه عمومی و اجتماعی این رشته باشد.

همچنین ضا کلانتری‌نژاد، مدیرعامل کارخانه نوآوری نیز ضمن ابراز خرسندی از نگاه فدراسیون ووشو به حوزه فناوری، ابراز امیدواری کرد تا بتوان از توانمندی‌های جوانان و نخبگان علمی این رشته ورزشی در حوزه فناوری و تکنولوژی‌های روز در جهت بهبود کسب و کارهای ورزشی بهره برد.

مدیرعامل کارخانه نوآوری ضمن استقبال از پیشنهاد فدراسیون ووشو مبنی بر همکاری دو مجموعه در راستای توسعه همگانی ووشو به واسطه حوزه فناوری تکنولوژی‌های روز دنیا، برای این رشته در بعد قهرمانی نیز آرزوی موفقیت و تکرار عناوین قهرمانی گذشته را داشت.

کارخانه نوآوری آزادی، اولین شعبه پارک فناوری پردیس است که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به نحوی مشارکت دولت و بخش خصوصی در محدوده میدان آزادی تهران تاسیس شده است.

این کارخانه با وسعت حدود 18500 مترمربع، اولین کارخانه نوآوری کشور و اولین شعبه پارک فناوری پردیس است. خدمات حرفه‌ای کسب ‌وکار و آموزش‌های تخصصی، زیرساخت‌های فنی مطمئن، راهنمایی و مشاوره مربیان مجرب، ارتباط با سرمایه‌گذاران و فرشتگان کسب و کار، تامین سرمایه نقدی مورد نیاز و تداوم هم‌افزایی و یادگیری پس از دوره شتابدهی در یک مکان جغرافیایی متمرکز، از جمله کارکردهای اصلی کارخانه نوآوری آزادی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کارخانه نوآوری فدراسیون ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهکده‌های فناوری و نوآوری کشاورزی به عدد ۱۰۰۰ خواهد رسید

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ضرورت یک نگاه فعال و آینده ساز حرکت برپایه مدیریت چشم انداز است که برشناخت وضع موجود و عوامل آن تحلیل محیط ملی و بین المللی و سرانجام ترسیم چشم انداز مطلوب متکی است.

با این حساب یکی از پیش نیاز‌های رشد و توسعه کشور توسعه بخش کشاورزی است و چنانچه در ترسیم اهداف اجرایی و عملیاتی از سوی متولیان چنین باوری بوجود نیاید امکان تحقق توسعه همه جانبه اقتصادی اجتماعی فرهنگی بوجود نخواهد آمد. 

از این رو آیین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در بخش کشاورزی و منابع طبیعی در حالی ابلاغ شده که تکیه بیشتر بر اماکن کاری کشاورزی مانند مزارع، گلخانه‌ها، حوضچه‌های شیلاتی، پایلوت ها، کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و اتاق‌های رشد بجای دفاتر کاری، استفاده شود و برای ارایه خدمات به منظور رشد واحدها، از ظرفیت پیمان مشارکت با واحد فناور استفاده شود.

تمرکز ما بر بحث آموزش و ترویج کشاورزی است

در همین رابطه سید مجتبی خیام نکویی معاون وزیر کشاورزی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی بر تلاش‌های انجام شده بر تقویت ارتباط مستقیم با کشاورزان گفت: همچنین تقویمی برای مراجعه کارشناسان به مراکز دهستان‌ها برای آموزش کشاورزان تبیین شده است و تمرکز ما بر بحث آموزش و ترویج کشاورزی است و سابق بر این نیز این موضوع نیز کارشناسان ما به کشاورزان مراجعه می‌کرده اند.

رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی تاکید کرد: ما در حدود ۶۰۰ شرکت دانش‌بنیان فعال در بخش کشاورزی داریم و در تلاش هستیم با کمک معاونت علمی ریاست جمهوری این مورد را توسعه دهیم. همچنین در تلاش هستیم تا دهکده‌های فناوری را به سایر استان‌ها گسترش دهیم و تعداد شرکت‌های دانش بنیان دخیل در بخش کشاورزی را به هزار شرکت افزایش دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • گردهمایی مدیران مراکز نوآوری در کارخانه نوآوری امیدینو
  • فناوری با بلوغ پایین در پارک‌های علم و فناوری رها شده اند 
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • تعداد شرکت های فناوری و نوآوری کشاورزی به ۱۰۰۰ خواهد رسید
  • دهکده‌های فناوری و نوآوری کشاورزی به عدد ۱۰۰۰ خواهد رسید
  • تعامل شهرداری و میراث در راستای توسعه پایدار گردشگری
  • ثبت ۱۲ فراورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا