Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسنیاز دستگیری سارقان حرفه‌ای در طی یک عملیات مسلحانه درشهرستان سرخه خبرداد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، سردار«عبدالله حسنی» در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دستگیری سه سارق حرفه‌ای در طی عملیاتی مسلحانه توسط مأموران نیروی انتظامی استان سمنان گفت: این سارقان حین سرقت دستگیر شدند.

 

فرماندهی انتظامی استان سمنان افزود: با شروع عملیات سارقان اقدام به فرار کرده و با یک دستگاه خودرو پراید از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه عملیات تعقیب و گریز به طول ۲۰ کیلومتر انجام شدو بیان کرد: درنهایت با شلیک چهار گلوله هوایی خودرو سارقان متوقف و دو مرد و یک زن دستگیر شدند.

 

حسنی از کشف مقادیر قابل‌توجهی از اموال سرقتی سارقان از خودرو خبردادوافزود: اعضای باند حرفه‌ای در بازجویی‌های تخصصی پلیس به ارتکاب هشت فقره انواع سرقت در استان سمنان اعتراف کردند.

 

فرماندهی انتظامی استان سمنان ایجاد امنیت در جامعه را یکی از مهم‌ترین رویکردهای مأموران نیروی انتظامی استان سمنان اعلام وکردوگفت:  با اخلال گران امنیت در سطح استان به‌شدت برخورد می‌شود.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی استان سمنان انتظامی استان سمنان حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا سلوکی اظهار کرد: شب گذشته، تعدادی سارق مسلح با یک دستگاه خودروی سواری سمند در سطح شهرستان کمیجان حضور یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب افزود: با حضور به موقع پلیس، سارقان که موفق به ارتکاب به جرم نشدند به طرف شهرستان خنداب متواری شدند که با اقدام سریع یگان گشت انتظامی خنداب خودرو تحت تعقیب قرار گرفت و با تیراندازی پلیس خودرو متهمان متوقف شد.

کد خبر 6088090

دیگر خبرها

  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند