Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-03-28@20:48:30 GMT

یک فرمانده الحشد الشعبی در حمله داعش به شهادت رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۱۶۹۷

یک فرمانده الحشد الشعبی در حمله داعش به شهادت رسید

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، سازمان الحشد الشعبی عراق امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای از دفع حمله تروریست‌های داعش در شمال شهر «خانقین» در استان دیالی (شرق) خبر داد.

به نوشته وبگاه السومریه نیوز، طبق این بیانیه، در این عملیات که در منطقه «قولای» در مجاورت مرز غربی ایران رخ داد یکی از فرماندهان تیپ ۲۸ الحشد الشعبی به نام «حسین رزاق المیاحی» با شلیک تک تیراندازان داعشی به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از مقاومت نیروهای الحشد الشعبی، تروریست‌ها با جا گذاشتن سلاح‌ها و تجهیزات خود مجبور به عقب‌نشینی و ترک منطقه شدند.

طی چند ماه اخیر، شماری از روستاهای منطقه خانقین هدف حملات تروریستی بقایای داعش قرار گرفته که به آوارگی ده‌ها خانوار ساکن این روستاها منجر شده است. استان دیالی به علت نوع موقعیت جغرافیایی که دارد در سال‌های پس از سقوط خلافت ادعایی داعش، به محل حضور هسته‌های خاموش تروریست‌ها تبدیل شده است.

روز گذشته الحشد الشعبی از درخواست کتبی اهالی ۲۰ روستا در این منطقه برای ادامه حضور نیروهای الحشد لاشعبی جهت تأمین امنیت، خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات بیشتر از حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شب گذشته، واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در محور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوانسوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است:همچنین یک خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده، در مسیر خودرو یگان تکاوری، در حال تردد بود نیز هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، دو عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش و بزمان
  • پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم
  • تعداد جان‌باختگان حمله تروریستی در خاش
  • اطلاعات بیشتر از حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش
  • شهادت نیروی واحد گشت تکاوری و یک نوزاد در حمله مسلحانه خاش
  • شهادت یک نوزاد در پی حمله تروریستی در شهرستان خاش
  • شهادت یک نوزاد در تیراندازی تروریست‌ها در خاش
  • شهادت ۲ نفر در پی حمله تروریستی در شهرستان خاش
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟
  • وحشت از حمله داعش به المپیک پاریس