Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@22:04:14 GMT

برای نمایندگان مجلس ۴۰ هزار متر مربع خانه می‌سازیم

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۱۷۶۸

برای نمایندگان مجلس ۴۰ هزار متر مربع خانه می‌سازیم

تین نیوز

 معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: مجموعه منازل مسکونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در زمینی به مساحت ۳۹ هزار و ۴۰۰ مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۸۴ درصد از پروژه‌های ویژه قابل افتتاح سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی در سال ۹۹ است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، محمدجعفر علیزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی برنامه تحویل پروژه‌های ویژه سازمان مجری را که شامل فاز ۲ طرح مطالعه و توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س) و صحن‌ها و شبستان‌ها، و همچنین مجموعه  منازل مسکونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با تاکید بر اینکه در صورت تخصیص کامل اعتبارات موردنیاز تعداد دو پروژه با ظرفیت بیش از ۶۱ هزار و ۴۸۴ مترمربع تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: فاز دو طرح  مطالعه و توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س) و صحن‌ها و شبستان‌ها با ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی و در زمینی به مساحت ۲۲ هزار و ۸۴ مترمربع هفته چهارم تیرماه ۱۴۰۰ تکمیل و تحویل بهره‌برداری می‌شود که برای اجرای این پروژه تاکنون ۱۹۴ میلیارد و ۲۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعتبار هزینه شده و ۷۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار لازم است تا پروژه به شکل ۱۰۰ درصدی تکمیل شده و در زمان مقرر تحویل بهره‌بردار شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی مجموعه منازل مسکونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در زمینی به مساحت ۳۹ هزار و ۴۰۰ مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۸۴ درصد را از دیگر پروژه‌های ویژه قابل افتتاح سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی در سال ۹۹ برشمرد و توضیح داد: این پروژه در هفته چهارم تیرماه ۱۴۰۰ تکمیل و آماده تحویل به شرط تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات است.

به گفته علیزاده برای پروژه ویژه مجموعه منازل مسکونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکنون ۱۵۹ میلیارد و ۲۸۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هزینه شده است و اعتبار پیش‌بینی شده برای تکمیل و بهره‌برداری کامل آن ۱۵۸ میلیاردتومان دیگر است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: معاون وزیر راه وشهرسازی سازمان مجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای موافق مجلس به کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع) رای مثبت دادند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲ اردیبهشت صحن مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی که با عنوان طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع شناخته می‌شود، با کلیات این طرح موافقت کردند.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مجلس گزارش تفحص از وزارت جهادکشاورزی را به قوه قضاییه ارجاع کرد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • رای موافق مجلس به کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بازدید خبرنگاران از دو پروژه عمرانی شهرداری شیراز