Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از غرق‌شدن سه جوان در سواحل دریای محمودآباد خبر داد و گفت: قصد خودکشی این افراد به سبک بازی "نهنگ آبی" صحت ندارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ سید جعفر ساداتی با اعلام خبر غرق‌شدن سه نفر در دریای خزر اظهار کرد: حوالی ساعت 15 روز یکشنبه 16 شهریورماه سال جاری در پی کسب خبری از مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع غرق‌شدگی در خیابان معلم، ساحل 14 در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران تصریح کرد: مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند چهار جوان اهل و ساکن شهرستانهای اصفهان، ایذه خوزستان و اردبیل حین شنا در منطقه ممنوعه شنا، غرق شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با حضور به موقع ناجیان غریق، دو نفر از آنها از آب بیرون کشیده شده و دو نفر دیگر به علت خفگی در دریا غرق شدند.

وی خاطرنشان کرد: با انتقال دو مصدوم این حادثه به مرکز درمانی یکی از آنها نیز به علت شدت مصدومیت در بیمارستان جان باخت.

ساداتی با اشاره به انتشار خبر مبنی بر قصد خودکشی این افراد به سبک بازی "نهنگ آبی" در دریا، این خبر را تکذیب کرد و افزود: برابر بررسی‌های به عمل آمده و تحقیقات از یکی از نجات‌یافتگان این حادثه مشخص شد، این چهار جوان در یک بازی اینترنتی به نام "قهرمانان موبایلی" به صورت مجازی با یکدیگر آشنا شده‌اند، برای تفریح به شهرستان محمودآباد سفر کردند و حین شنا دچار سانحه شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران ضمن هشدار به خانواده‌ها از آنها خواست، همواره مراقب فرزندان خود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باشند.

مرگ در رودخانه‌ها 4 برابر دریا/ آشنایی کامل یک سوم قربانی‌های غرق‌شدگی با اصول شنا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دریای خزر حوادث پلیس 110 پلیس دریای خزر حوادث پلیس 110 پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مضروب شدن داور مشهور تکذیب شد

به گزارش "ورزش سه"، از صبح امروز ویدیوی یکی از مسابقات فوتبال به اصطلاح گل کوچک که از تلویزیون پخش شده بود، دست به دست در کانال‌های تلگرامی می‌چرخد و توجه و تعجب طرفداران فوتبال را به خود برانگیخته است.

در این ویدیو که البته بخش‌هایی از آن سانسور شده، بازیکنان دو تیم فوتبال که در جام رمضان شرکت کرده بودند، با یکدیگر گلاویز شده و همدیگر را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

ویدیوی منتشره با این شرح وایرال شده است: «در اتفاقی عجیب در مسابقه جام رمضان شبکه ورزش تیم داوران و تیم رزمی‌کاران درگیر شدند! امیر عرب براقی داور لیگ برتری در این درگیری آسیب دید.»

پیگیری خبرنگار "ورزش سه" نشان می‌دهد که این مسابقات مربوط به هفته آخر سال گذشته و مشخصا 26 اسفند 1402 در پارک لاله تهران بوده است؛ جایی که مسابقاتی تحت عنوان جام رمضان توسط آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو برگزار می‌شد و تیمهای مختلف از جمله پرسپولیس و استقلال هم در آن حضور داشتند.

ویدئو: 328537

اما دیداری که منجر به یک درگیری باورنکردنی شد، بین دو تیم رزمی‌کاران و داوران بود. جایی که بنا به گفته شاهدان عینی، اعتراض و استفاده از جملات تند از سوی تیم رزمی‌کاران نسبت به داور و تیم حریف، زمینه‌ساز درگیری لفظی و سپس فیزیکی شده است.

البته آنطور که تیم حریف اعتقاد دارد، تیم رزمی‌کاران اساسا مبادی بازی فوتبال را در این جام رعایت نکرده و به همین دلیل تیمهای پرسپولیس و استقلال نیز حاضر به انجام بازی با آنها نشدند تا اینکه تیم منتخب داوران رودرروی رزمی‌کاران قرار گرفتند.

به نظر در این بازی تیم رزمی‌کاران با خشونتی بیشتر از سطح یک مسابقه دوستانه در زمین حاضر شده و همچنین الفاظ به کار رفته از سوی آنها باعث شده تا تیم داوران متشکل از امیر عرب براقی، سیدمهدی سیدعلی و... حاضر به ادامه بازی نباشند.

در این بین شایعه حضور امیر عرب براقی در درگیری فیزیکی و مضروب شدن او نیز از سوی شاهدان رد شده و به نظر او کاملا دور از درگیری قرار داشته است. اساسا آنطور که گزارش می‌شود، درگیری بین بازیکنان رزمی و نیمکت داوران بوده و در این لحظه عرب براقی در داخل زمین حضور داشته است.

این در حالی است که شاید انتشار ویدیوی کامل این درگیری بیشتر به اطلاع اهالی فوتبال نسبت به برخورد عجیب برخی از افراد حاضر در این بازی کمک کند اما انتشار ویدیویی تار و منقطع باعث شده تا چیز خاصی از جزئیات ماجرا به بیرون درز نکند.

دیگر خبرها

  • واکنش کنعانی به کشتن و مدفون کردن ۲ جوان غیرمسلح فلسطینی در سواحل غزه
  • سواحل مرکزی و جنوبی استان بوشهر مواج است
  • مضروب شدن داور مشهور تکذیب شد
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران در استان بوشهر
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • پایداری شرایط جوی تا پایان هفته
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره خودکشی دکتر پرستو بخشی/با خاطیان و مقصران برخورد می‌شود
  • تداوم ناپایداری‌های دریایی در هرمزگان
  • کشف حیرت‌انگیز شبح کوسه در اعماق دریا (فیلم)