Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بلوار (شهدای سلامت) و پوشش رودخانه کوی نبوت در همدان افتتاح شد. سیدسعید شاهرخی گفت: دوشنبه ۱۷ شهریور پس از ۴۵ روز برای پیگیری مجدد مشکلات به این منطقه آمده‌ایم، برای ارتقای سطح سلامت و رفاه مردم اهالی کوی نبوت، این پروژه‌ها بااعتباری بالغ‌بر ۶ میلیارد تومان توسط شهرداری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامات انجام‌شده باعث بالا رفتن ارزش‌افزوده دارایی مردم در این منطقه خواهد شد، از سویی اهالی محل از وضعیت کمیت و کیفیت آب شرب نیز گلایه‌مند بودند که در این زمینه با همکاری شرکت آب و فاضلاب شهری لوله‌کشی‌ها انجام‌شده و به‌زودی به آب شرب شهری وصل می‌شود.

استاندار همدان بیان کرد: اثرات بهداشتی و سلامت در این زمینه نیز به‌زودی مشاهده خواهد شد، از سویی بحث روشنایی نیز به‌خوبی پیش رفته و در ادامه نیز بایستی روشنایی این محله به اتمام برسد و ضمن اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب کوی نبوت، بایستی به وضعیت فاضلاب‌های رهاشده در کوچه نیز دقت نظر داشت تا اقدامات به‌خوبی به اتمام برسد. اقدامات انجام‌شده در این محله از سوی شهرداری به‌صورت جهادی پیش رفت تا شاهد رضایتمندی و ارتقای رفاه مردم این محله باشیم؛ چراکه رضایت و دعای خیر شما مردم برای ما شرط است تا بتوانیم برای شما خدمت‌گزاران خوبی باشیم و بتوانیم در باقی مناطق نیز به نحو احسن و مناسب قدم برداریم.

شهردار همدان نیز در ادامه افزود: حدود یک ماه پیش در این محدوده رودخانه‌ای وجود داشت که موجب آزار و اذیت مردم محل شده بود، طول این رودخانه در حدود یک کیلومتر بود، بنابراین شهرداری تصمیم گرفت تا با همکاری سایر دستگاه‌ها کار پوشش این رودخانه را به انجام برساند. بحث پوشش رودخانه در حدود یک ماه به انجام رسید، عملیات جدول‌گذاری و آسفالت و همچنین فضای سبز و روشنایی آن نیز به انجام رسیده است.

عباس صوفی عنوان کرد: یکی از سیاست‌های شهرداری همدان رشد متوازن شهر است، بر آن هستیم تا برای ارتقای کیفیت زندگی مردم همدان در تمامی نقاط شهر قدم برداریم، بدین ترتیب حال نیز در یک اقدام جهادی که شهرداری منطقه سه آن را به اتمام رساند، شاهدیم که پس از حدود ۳۵ روز این پروژه تحویل به مردم شد.

کد خبر 547086 برچسب‌ها استان همدان طرح‌های عمرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان همدان طرح های عمرانی انجام شد کوی نبوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک

 در این اقدام فرهنگی حدود ۴ هکتار از ورودی شهر سراب به همت ۴۰ نفر از پاکبانان شهرداری، جمعی از مسئولین و اهالی این شهرستان از زباله و نایلون‌های پلاستیکی پاکسازی شد.

 شهردار شهر سراب با بیان اینکه شعار امسال هفته‌ی زمین پاک، مشارکت مردم و زمین پاک در مقابل مدیریت پلاستیک نامگذاری شده است گفت: روزانه در این شهر حدود ۵۰ تن زباله تولید می‌شود که سرانه هر فرد حدود یک و نیم کیلو می‌باشد.

علیپورآزاد با اشاره به برنامه‌های شهرداری در مورد ساماندهی پسماند شهری افزود: در تلاش هستیم طرح تفکیک زباله‌ها از مبدا را با فرهنگ سازی و همراهی مردم اجرا کنیم.
وضعیت:

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز کاشان خودداری کنند
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد