Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا چوبداری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا به رامیان اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده این خانه ها تا پیش از فرا رسیدن زمستان تکمیل و در اختیار مالکان آن ها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برابر ارزیابی‌های انجام شده زلزله بامداد امروز تاکنون به ۵۰ واحد مسکونی غیرمقاوم مناطق روستایی رامیان از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت وارد کرده که احتمال افزایش این آمار وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رامیان ادامه داد: ۲۵ خانوار ساکن روستاهای قورچای و ویرو به دلیل شدت آسیب زلزله به خانه ها در چادرهای جمعیت هلال احمر اسکان موقت داده شدند.

چوبداری افزود: مشکل آب، برق و گاز روستاهای خسارت دیده از زلزله مانند قورچای، الهادی، کشکک، رضی و پاقلعه برطرف شده اما به دلیل گل آلودبودن آب روستای ویرو، به ساکنان این روستا با تانکر آبرسانی می‌شود.

به گزارش ایرنا، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۱ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۴ دقیقه و ۲۴ ثانیه بامداد امروز در عمق ۹ کیلومتری از سطح زمین حوالی شهرستان رامیان در شرق استان گلستان را لرزاند که پس از آن موسسه ژئوفیزیک ساعت ۱۰ و ۲۳ دقیقه زلزله دیگری در عمق ۱۰ کیلومتری زمین را ثبت کرد.

بر اساس نظر کارشناسان زلزله بامداد امروز همچنان پس لرزه‌هایی خواهد داشت که در این شرایط مردم و دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی باید آمادگی لازم را برای مقابله با این پس لرزه‌ها داشته باشند.

برچسب‌ها گنبدکاووس رامیان گلستان زلزله پروندهٔ خبری زلزله در رامیان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس رامیان گلستان زلزله گنبدکاووس رامیان گلستان زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه چهارم گلستان در پرداخت تسهیلات بانکی ساخت و نوسازی مسکن در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان استاندار گلستان امروز در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موفقيت های کسب شده در بخش مسکن را حاصل همکاری و اتحاد بخش های مختلف مدیریتی در استان دانست و ابراز امیدواری کرد این همکاری در سال جدید هم ادامه داشته باشد.

او با تبریک دفاع غرورآفرین فرزندان این مرز و بوم و موشک باران سرزمین های اشغالی گفت : برخی ها در فضای مجازی می خواهند با زیر سوال بردن این دفاع مشروع، شیرینی این اقدام شجاعانه را بر کام مردم تلخ کنند اما ما در گلستان اجازه این کار را به آنها نمی دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم در این جلسه با قدردانی از همکاری خوب بانک های گلستان در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن خبر داد : ۲۱ هزار پرونده در این زمینه به بانکها ارسال شده است.

حسینی گفت : شهرستانهای علی آباد کتول ، رامیان و گنبدکاووس بهترین عملکرد را در جذب تسهیلات مسکن روستایی داشتند.

در جلسه امروز روند احداث مسکن در شهرهای مختلف گلستان بررسی و مسئولان مرتبط پیشنهادهای خود را برای جهش تولید در بخش مسکن اعلام کردند.

در این جلسه تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با منابع طبیعی، بنیاد مستضعفان، حوزه های علمیه و مشارکت در زیرسازی منطقه آزاد اقتصادی گلستان امضاء شد.

امروز همچنین نمایشگاه دستاوردهای بنیاد مسکن گلستان با حضور استاندار افتتاح شد.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ۲۱ فروردین امسال ۴۵ ساله شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • افخمی: آغاز «هفت» از هفته آینده/ اولین فیلم علمی- تخیلی‌ام را می‌سازم
  • زمین لرزه فاضل آباد گلستان را لرزاند
  • زمین لرزه ۳.۹ ریشتری در مرز استان‌های گلستان و سمنان
  • ثبت زلزله شاخص در شهداد کرمان / رخداد ۱۰۵ زمین‌لرزه طی هفته گذشته
  • وقوع زلزله در نصرت آباد زاهدان
  • رتبه چهارم گلستان در پرداخت تسهیلات بانکی ساخت و نوسازی مسکن در کشور
  • ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن در خراسان جنوبی آغاز شد
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • زلزله ۳، ۶ ریشتری در حوالی پارس اباد
  • چرا زمین‌لرزه تایوان تلفات کمی داشت؟