Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی پیرسبزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت نخبگان کهگیلویه و بویراحمد برای تحقق مطلوب این امر جزو اولویت های کاری اعضای شورای فرهنگ عمومی استان است. 

وی افزود: بر همین اساس اتاق فکر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شده است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از تشکیل و فعال سازی اتاق فکر شورای فرهنگ عمومی این استان  بررسی بهتر مسائل و مشکلات اساسی حوزه های فرهنگی و اجتماعی استان و ارائه راهکارهای لازم برای کاهش آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیرسبزی عنوان کرد: شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد جزو شوراهای مهم و راهبردی در ساختار نظام فرهنگی و اجتماعی این استان است. 

وی ابراز داشت: بهره گیری بهینه تر از ظرفیت صاحبنظران و اندیشمندان کهگیلویه و بویراحمد برای ارتقای روزافزون وضعیت فرهنگی و اجتماعی این استان از سیاست های اصلی اعضای شورای فرهنگ عمومی استان خواهد بود.  

پیرسبزی گفت: محتواسازی فرهنگی و اجتماعی و توجه جدی تر به ظرفیت ها و تهدیدها در فضای مجازی در دستور کار اعضای شورای فرهنگ  عمومی کهگیلویه و بویراحمد است. 

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد نخبگان یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد نخبگان یاسوج شورای فرهنگ عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد نخبگان یاسوج عمومی کهگیلویه و بویراحمد شورای فرهنگ عمومی فرهنگی و اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد از همکاری و مشارکت این اداره کل در برنامه‌های تکریم وتجلیل از معلمان در سطح استان خبر داد.




به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: معلمان در تربیت نیروی انسانی در جامعه نقش کلیدی دارند که تکریم آنان وظیفه‌ای همگانی است.

وی از مکاتبه با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها ومناطق جهت مشارکت در برنامه‌های تکریم وتجلیل از معلمان خبر داد وگفت: در برنامه استانی نیز بخشی از آیتم‌های فرهنگی و هنری را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشارکت می‌کند تا لحظات شاد و مفرحی برای معلمان خوب این دیار فراهم نماییم.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تقدیر و تشکر از پیشگامی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در برنامه‌های تکریم و تجلیل از معلمان در سطح استان گفت: انتظار می‌رود سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها در هفته معلم برنامه‌هایی در خور شان معلمان که بر گردن همه حق دارند به نحو شایسته‌ای اجرا نمایند.

محمد جمالی افزود: معلمان از تأثیرگذارترین افراد در زندگی هستند و نقش مؤثری در رشد تربیتی و شخصیتی افراد ایفا می‌کنند که تکریم منزلت و مرجعیت آنان در جامعه وظیفه‌ای همگانی است.

دیگر خبرها

  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است