Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول امور بین‌المللی پرسپولیس گفت: تا بیست و دوم شهریور وقت داریم تا بدهی برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کنیم و در غیر این صورت پنجره نقل و انتقالاتی بسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، امیرعلی حسینی درباره آخرین وضعیت پرونده برانکو ایوانکوویچ اظهار کرد: در این خصوص باید از مدیریت باشگاه و مسئولان مالی سؤال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر رسیدهای پرداخت را به من بدهند من آن را به کمیته انضباطی و وکیل او ارسال خواهم کرد اما تا الان چیزی به من ارائه نکرده‌اند.

وی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس توانسته از برانکو مهلت بگیرد، گفت: راه‌های مختلفی وجود دارد که با برانکو ارتباط بگیریم. یکی از این راه‌ها مترجمان این مربی است. از طرف من تا به حال اقدامی نشده است. فکر می‌کنم رسید بخش سوم مطالبات به دست او نرسیده چون اگر رسیده بود باید آن را به من می‌دادند تا برای وی ارسال کنم اما مطمئناً به این مربی پرداختی خواهیم داشت.

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه رضایتنامه محمد نادری از سوی باشگاه قبلی او صادر شده، تصریح کرد: تا جایی که کمیته حقوقی ما را قانع کند اقدام خواهیم کرد. با باشگاه قبلی نادری چند بار مکاتبه کرده‌ایم و آن‌ها جواب دادند و ما هم ترجمه نامه آن‌ها را به کمیته حقوقی ارائه کردیم. کمیته حقوقی ما برای اینکه تصمیمی بگیرد این بازیکن بازی کند به این نتیجه رسیده است ولی اینکه فیفا در مورد بازیکنانی که قرارداد دارند چه تصمیمی می‌گیرد در حیطه وظایف آن‌هاست. البته از مکاتباتمان پالس‌های امیدوارکننده‌ای دریافت کردیم. 

وی درباره آخرین وضعیت شکایت گابریل کالدرون بیان کرد: در مورد شکایت کالدرون و دو دستیارش در دادگاه عالی ورزش درخواست استیناف و آن را ثبت کردیم. مدارک لازم را ارائه کردیم و هزینه‌های دادرسی هم مشخص شده است. باید ببینیم آیا آقای کالدرون هزینه دادرسی را پرداخت می‌کند یا خیر. البته هیچ مذاکره‌ای با این مربی تا به امروز نداشتیم.

حسینی در مورد شکایت ماریو بودیمیر هم عنوان کرد: پرونده بودیمیر هم به دادگاه عالی ورزش رفته است. ما درخواست کردیم یک داور برای این پرونده مشخص شود ولی ظاهراً قصد داشتند دو داور انتخاب کنند.

وی درباره آخرین فرصت برای پرداخت بدهی برانکو اظهار کرد: تا بیست و دوم شهریور فرصت داریم. اگر آن‌ها اعلام کنند پولشان را نگرفته‌اند پنجره نقل و انتقالات بسته خواهد شد تا زمانی که طلب وی را بپردازیم.

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص زمان باشگاه‌ها برای ارسال فهرست به کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد: تا 7 روز قبل از اولین مسابقه این فرصت وجود دارد که لیست به AFC ارسال شود.

وی در مورد محدودیت‌های  سفر به قطر و احتمال ممانعت از ورود ماساژورها به این کشور تصریح کرد: 20 آی دی کارت می‌توانیم از AFC برای اطرافیانمان بگیریم و طبیعتاً ممکن است برای همه نشود این کارت‌ها را دریافت کنیم بنابراین برای افرادی که ضروری هستند کارت می‌گیریم.

حسینی درباره وضعیت هزینه‌های سفر و همراهان این تیم گفت: هزینه 29 نفر بر عهده AFC است و بقیه نفرات را باشگاه‌ها پرداخت خواهند کرد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ امیرعلی حسینی گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد

فرزند حمید نوری، می‌گوید که این شهروند ایرانی حتی بعد از انتقال به سوئیت امنیتی از تماس با خانواده محروم است.   به گزارش ایلنا، حمید نوری، شهروند ایرانی، در ۱۸ آبان سال ۱۳۹۸ پس از سفر به سوئد از سوی پلیس این کشور در فرودگاه بازداشت شد.   این شهروند ایرانی بلافاصله پس از ورود به سوئد در فرودگاه بازداشت و نخستین بازجویی از وی در ساعت‌های نخست پس از بازداشت انجام شد.   دادگاه تجدیدنظر سوئد آبان گذشته در حالی حکم حبس ابد علیه حمید نوری را تایید کرد که این شهروند ایرانی بیش از ۴ سال را در سلول انفرادی در سوئد گذرانده است.   روند دادگاه تجدید نظر حمید نوری از ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۱ دی ۱۴۰۱) آغاز و در چند مرحله برگزار شد؛ آخرین دور از دادگاه تجدیدنظر حمید نوری در آبان گذشته برگزار شد و در نهایت این روند در روز ۱۷ آبان ۱۴۰۲ به پایان رسید.   در پایان دادگاه تجدیدنظر، دادگاه با صدور قراری اعلام کرد که حکم نهایی درباره پرونده حمید نوری در روز ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر ۱۴۰۲) صادر و در دسترس قرار گرفت.   اسفند گذشته دادگاه عالی سوئد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که درخواست تجدیدنظر حمید نوری را رد کرده است؛ دادگاه عالی سوئد درخواست تجدیدنظر حمید نوری را رد و حکم حبس ابد وی را تایید کرد.   پس از قطعی شدن حکم حبس ابد حمید نوری از سوی دیوان عالی این کشور، به یک سوئیت امنیتی منتقل شده است.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پلمب قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل حجاب مجتبی ذوالنوری: کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند طعنه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌ های ارشاد

دیگر خبرها

  • محاکمه ترامپ وارد چهارمین روز شد
  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد| قسامه چیست و چطور با ۵۰ قسم یک نفر قصاص می شود؟
  • ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای