Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با حمید درخشان‌نیا رییس سازمان ثبت احوال، اظهار کرد: شبکه پستی با تغییر نگاه خود به سمت تامین نیاز‌های مردم، دولت و کسب و کار‌ها و با تکیه بر شبکه گسترده و مویرگی توزیع که در سراسر کشور فراهم شده است فرصت ها را  برای ایجاد زمینه همکاری‌های بیشتر و  رفع موانع موجود مهیا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در  این نشست که با حضور اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پست و جمعی از مدیران ارشد ثبت احوال برگزار شد همکاری‌های این دو دستگاه خدمت‌رسان  را بر توسعه سطح همکاری‌ها و تعاملات دو جانبه  مثبت دانست و افزود: با توجه به پیشینه ای که پست در گذشته دارد همه راه های توسعه را به نیابت از سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها در ارایه خدمات اجرایی و کمک به تسهیل روند خدمات رسانی به مردم بررسی می کند.

درخشان‌نیا رییس سازمان ثبت احوال نیز در پایان ضمن اشاره به همکاری‌های دو طرف به ویژه ثبت‌نام و تحویل کارت‌های هوشمند ملی، خواستار بررسی دقیق‌تر زمینه‌های همکاری شد.

بیشتر بخوانید

باید ظرفیت‌های شبکه پست تجارت الکترونیک و مشاغل نوین به پست واگذار شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت ملی پست ثبت احوال همکاری های دو جانبه تسهیل خدمات رسانی به مردم همکاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری صبح چهارشنبه در آئین افتتاحیه ساختمان اداری کمیته امداد بخش خشکبیجار اظهار کرد: تسهیل در امر خدمات رسانی به مردم در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و نهادها قرار دارد.

فرماندار رشت بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت: اتاق همه مدیران باید به روی شهروندان و مراجعان باز باشد چرا که خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است.

عاشوری با تاکید بر اینکه کار، تلاش مضاعف و خدمت رسانی به مردم، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، تصریح کرد: معتقدم هر مسؤولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت مردم باشد، سرافراز خواهد بود.

فرماندار رشت با اشاره به افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد شهر خشکبیجار ادامه داد: این پروژه از مهر ۱۴۰۱ استارت و فروردین ۱۴۰۳ به اتمام رسید و با بهره برداری از این پروژه ۱۸۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد این بخش خدمات دهی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه زمین این ساختمان توسط خیرین به کمیته امداد اهدا شده است، اضافه کرد: حضور خیرین در این شهرستان و فعالیت و کمک‌های آنها در عرصه‌های مختلف یک ظرفیت بی نظیر در این منطقه است.

فرماندار رشت به اقداماتی که در راستای آب شرب بهداشتی شهر خشکبیجار انجام گرفته اشاره کرد و گفت: مراحل پایانی انتقال آب خمام به خشکبیجار در حال انجام است و پیش بینی می‌شود در تابستان سال جاری به بهره برداری برسد.

عاشوری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای رفع ضعف برق این بخش نیز اضافه کرد: زمینی برای پست برق ۲۰/‏۶۳‬ توسط شورا و شهرداری خشکبیجار به شرکت برق منطقه‌ای برای احداث داده شده و در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6087348

دیگر خبرها

  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • مردم باید ثمره دوستی ایران و چین را در مظاهر توسعه مشاهده کنند
  • مرز مشترک پاکستان و ایران باید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند