Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد میری هافبک تیم نساجی راهی گل گهر سیرجان شد. بازیکنی که دو شوت تماشایی اش به استقلال و سپاهان شاید هیچ وقت از یادها نرود. به خصوص از یاد تماشاگران نساجی.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از این دو گل بود که توجه به این بازیکن گیلانی زیاد شد؛ بازیکنی که بی انصافی است بازی اش را فقط در همین دو شوت خلاصه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در همین فصلی که گذشت بارها و بارها در کنار دیگر هافبک دفاعی نساجی که در برهه ای میلاد سرلک بود و بعد از او عرفان معصومی ارایه گر بازی های خوبی برای نساجی در جلوی خط دفاعی بود اما گل هایی که به تیم استقلال و سپاهان زد موجب شد که بیشتر به چشم بیاید. البته این خصیصه فوتبال ایران است؛ بازیکنی که در فاز تهاجمی گل سازی می کند یا گل زنی بیشتر به چشم می آید تا بازیکنی که درفاز دفاعی درخشان ظاهر می شود. نساجی علاقه زیادی داشت که محمد میری را حفظ کند اما دو مشکل بزرگ برای حفظ این بازیکن داشت؛ یکی اینکه قرارداد او به پایان رسیده بود و دیگری اینکه پیشنهاداتی که برای این بازیکن می آمد چندین برابر پولی بود که نساجی قصد داشت به این بازیکن پرداخت کند؛ در چنین شرایطی هم باید حق را به میری داد که راهی تیم جدید شود و هم نساجی که قادر به حفظ این بازیکن نبود. به این خاطر که نساجی در زمره تیم های خصوصی بشمار می رود و باید مبتنی بر توان هزینه کند. در غیر اینصورت خیلی زود از ادامه مسیر باز می ماند و این یک بحران برای نساجی تلقی خواهد شد.

نساجی در فصلی که گذشت در حالی بازی ها را با رتبه تک رقمی به پایان برد که قرارداد هیچ بازیکنی یک میلیارد تومان نبود؛ به نظر می رسد بیشترین پرداختی ها به بازیکنان نساجی تا ۷۰۰ – ۸۰۰ میلیون تومان بوده؛ اما امروز محمد میری با قراردادی راهی گل گهر سیرجان شده که چندین برابر دستمزد نساجی را دریافت خواهد کرد تا جایی که اگر قرار به ارزش گذاری شوت های محمد میری باشد باید گفت دو شوت او در بازی با استقلال و سپاهان هر یک بیش از یک میلیارد تومان برای او ارزش داشت.

گل گهر سیرحان فصل گذشته با نتایج خوبی که در هفته های پایانی لیگ برتر گرفت در جدول بازی ها باقی ماند اما این فصل با در اختیار گرفتن امیر قلعه نویی به دنبال ماجراجویی و کسب نتایج خوب در مسابقات از همان ابتدای بازی ها است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد میری محمد میری نساجی مازندران استقلال و سپاهان محمد میری بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها

به گزارش همشهری آنلاین سعید غلامعلی بیگی، بازیکن باتجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: ان‌شاءالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگرپسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هوادارانشان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

کد خبر 846807 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر