Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گفت: رشته‌های مدیریت فناوری اطلاعات گرایش مدیریت منابع اطلاعاتی و فیزیولوژی ورزشی گزارش تغذیه ورزشی به رشته‌های مقطع ارشد این واحد دانشگاهی اضافه شد.

علی افروس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در دزفول اظهار کرد که رشته‌های مدیریت فناوری اطلاعات گرایش مدیریت منابع اطلاعاتی و فیزیولوژی ورزشی- تغذیه ورزشی در مقطع کارشناسی ارشد به رشته‌های مقطع ارشد این واحد دانشگاهی اضافه شد و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 1399 می‌توانند با انتخاب این رشته‌های جدید در مهر جاری مشغول به تحصیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با توجه به سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول درباره افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی اظهار کرد: باتوجه به اینکه در این واحد دانشگاهی 203 عضو هیئت علمی تمام وقت مجرب و با تخصص‌های مختلف در گروه‌های آموزشی فعالیت دارند، بنابراین به‌صورت دانشکده‌ای در حال پیگیری هستیم تا برای افزایش رشته‌ها در مقاطع مختلف اقدام کنیم.

این استاد دانشگاه افزود: با افزایش این دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد می‌توانند از بین 42 رشته واحد دزفول رشته مورد نظر را انتخاب و بعد از اعلام نتایج در ترم مهر امسال در  این واحد دانشگاهی مشغول تحصیل شوند.  

افروس خاطرنشان کرد: اکنون حدود هزار و 100 دانشجو در 40 رشته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول مشغول به تحصیل هستند که از مهر امسال دو رشته جدید برای نخستین‌بار در مقطع کارشناسی ارشد به تعداد رشته‌های موجود این دانشگاه افزوده شد.

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول مقطع کارشناسی ارشد واحد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور/ ثبت‌نام آغاز شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از آغاز ثبت نام درخواست وام شهریه دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی محمدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه پیام نور از اول اردیبهشت آغاز شد، اظهار داشت: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت ماه می‌توانند درخواست وام شهریه خود را در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویی به نشانی http://refah.swf.ir ثبت نمایند.

وی درباره مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: مبلغ وام شهریه به ازای هر نیمسال تحصیلی در مقطع کارشناسی ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال، در مقطع کارشناسی ارشد ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال و در مقطع دکترا ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه همچنین تصریح کرد: طبق ضوابط و قوانین دانشجویان در مقطع کارشناسی به مدت ۸ نیمسال تحصیلی، کارشناسی ارشد به مدت ۴ نیمسال و در مقطع دکترا نیز ۸ نیمسال تحصیلی می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.

محمدی در پایان با تاکید بر رایزنی‌های مکرر دانشگاه با صندوق رفاه در خصوص تخصیص اعتبار بودجه وام دانشجویی به دانشجویان مستعد دانشگاه افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش دانشگاه و واحد استانی مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود اراِیه نمایند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • لزوم عضویت استادان کارگروه جغرافیا در کمیته‌های ارتقای اساتید/ محور‌های ۱۰ گانه خروج از ساختار معیوب جغرافیا
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • یک رشته دکتری به رشته‌های دانشگاه آزاد لامرد افزوده شد/ هفت رشته دیگر در مسیر تصویب نهایی
  • اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور/ ثبت‌نام آغاز شد
  • ثبت‌نام وام شهریه دانشجویی آغاز شد
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد
  • سرای نوآوری رسانه و محتوای دیجیتال راه‌اندازی می‌شود