Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@22:59:41 GMT

خبر خوش وزیرآموزش‌وپرورش برای فرهنگیان‌بازنشسته

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۳۲۵۴

خبر خوش وزیرآموزش‌وپرورش برای فرهنگیان‌بازنشسته

به گزارش تابناک به نقل از فارس، محسن حاجی میرزایی در پیامی اظهار کرد: ‏در اوج مشغله‌های ‌فراوان آغاز سال‌ تحصیلی، امر مهم پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان فراموش نشد و با دستور رئیس‌جمهور و تلاش فوق‌العاده سازمان برنامه و پیگیری همکاران، پاداش پایان خدمت قریب ۴۷هزار فرهنگی بازنشسته که نجیبانه یک سال منتظر بودند دیروز به‌طور کامل پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم محمدرضا فروتن بازگشایی مدارس در سال 99 قربانعلی فرخزاد هفده شهریور محسن حاجی میرزایی بازنشستگان فرهنگیان فرهنگیان بازنشسته دارا دوم محمدرضا فروتن بازگشایی مدارس در سال 99 قربانعلی فرخزاد هفده شهریور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشسته شدن پیش از موعد یک هزار و ۷۴۷ کارگر مشاغل سخت در لرستان

گزارش جام جم آنلاین لرستان سید فرهاد ناصری نیا اظهار کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۱۴۴ درخواست در کمیته بدوی و ۳۵۳ درخواست در کمیته تجدید نظر در قالب ۷۸ جلسه رسیدگی شد.
وی با اشاره به اقدامات کمیته بررسی مشاغل سخت و زیان آور استان در سال گذشته، عنوان کرد: پس از رسیدگی درخواست‌های مذکور در این دو کمیته در سال ۱۴۰۲ تعداد یک هزار و ۵۹۰ درخواست در کمیته بدوی و ۱۵۷ درخواست در کمیته تجدید نظر مورد تایید قرار گرفته و برای مراحل بعد به سازمان تامین اجتماعی استان ارسال شدند.
مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان اظهار کرد: کارفرمایان موظف به ایمن سازی محیط کار و رعایت آئین نامه‌های مرتبط هستند.
وی افزود: طبق قانون بازنشستگی پیش از موعد مشاغل سخت و زیان آور، کارگران بیمه شده اینگونه مشاغل که بر اثر عوامل فیزیکی، شیمیایی، مکانیکی و بیولوژیکی محیط کار غیراستاندارد، تنشی بالاتر از ظرفیت طبیعی به آنها وارد شود، می‌توانند تقاضای بازنشستگی بدهند.
ناصری نیا ادامه داد: همه کارگران مشغول در مشاغل سخت و زیان آور با ۲۰ سال سابقه کار متوالی و یا ۲۵ سال سابقه کار متناوب می‌توانند درخواست بازنشستگی داشته باشند تا تقاضای آنها در کمیته‌های تخصصی بدوی و تجدید نظر مرتبط با مشاغل سخت و زیان آور مورد بررسی قرار گیرد.
مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی با اشاره به اینکه کمیته‌های استانی از نمایندگان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان تامین اجتماعی، تشکل کارگران و کارفرمایان استان تشکیل شده است، گفت: کارگران می‌توانند درخواست خود را با مراجعه به سامانه سخت و زیان آور به نشانی اینترنتی SAKHT.MCLS.GOV.IR ثبت کنند. 

دیگر خبرها

  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • (ویدئو) اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • خدمت جدید؛ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • بازنشسته شدن پیش از موعد یک هزار و ۷۴۷ کارگر مشاغل سخت در لرستان
  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان