Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ به گزارش بلومبرگ، هند در روز دوشنبه، با پیشی گرفتن از برزیل و مجموع 4.2میلیون ابتلای تایید شده، اکنون در جایگاه دوم دارا بودن بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در جهان قرار دارد.

در این زمینه بخوانید

کدام کشورها بحران کرونا را بهتر مدیریت کرده‌اند؟

کرونا باعث سقوط ۲۴درصدی تولید ناخالص داخلی هند شد

کارکنان بهداشت کدام کشورها بیشتر در معرض خطرات کرونا هستند؟

گفتنی است که این کشور در یکشنبه و در طول یک شبانه روز، تعداد 90هزار و 802 مورد به شمار مبتلایان خود افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون بیش از 71هزار نفر جان خود را بر اثر کووید-19 از دست داده‌اند که سبب قرار گرفتن هند در جایگاه سوم از نظر مرگ و میر در زمینه کرونا شده است.

ایالات متحده، با بیش از 6میلیون مبتلا، هنوز هم بدترین وضعیت شیوع را در جهان دارد.

پربیننده ترین توصیف وزیر خارجه سوئیس از اصفهان +عکس نقش سرمایه‌سازان خطرپذیر در کاهش احتمال شکست استارتاپ‌ها/ شکست ۹۲درصد از فعالیت‌های استارتاپی در سه سال نخست فعالیت ترامپ آرایشگاه رفتن نانسی پلوسی را سوژه کرد +عکس کدام مدیران آمریکایی بیشترین دستمزد را می‌گیرند؟ ابزاری به نام ویزای استارتاپی/ تلاش دولت‌ها برای جذب فعالان اقتصاد دانش‌بنیان از کشورهای دیگر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرونا برزیل هندوستان هند مرگ و میر ویروس کرونا شیوع کرونا ابتلا به کرونا کووید ۱۹ آمار کرونا شمار مبتلایان به کرونا بیشترین ابتلا به کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به‌عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به‌عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفت‌وگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت: جایگاه من در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیئت فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود: این موضوع شامل هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

 

دیگر خبرها

  • گفتگو با رتبه اول مستندنگاری جشنواره پژواک
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ایران به جایگاه خود در کدکس کشاورزی باز می گردد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • یزد در زمینه مجوز الکترونیکی عقب ماند
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد