Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@23:55:07 GMT

آقازاده قسمت یازدهم؛ آقازاده‌ها مقابل هم!

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۳۷۰۱

آقازاده قسمت یازدهم؛ آقازاده‌ها مقابل هم!

فرارو- قسمت یازدهم سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا، شنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۹ وارد شبکه‌ی نمایش خانگی شد.
در این قسمت حامد و راضیه از ماه عسل پر ماجرایشان به خانه بر می‌گردند. حامد به سرعت سر کارش که پی گیری پرونده‌ی نیما است بر می‌گردد و راضیه نیز بلافاصله با آدم‌های نیما دیدار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت یازدهم سریال آقازاده اینجا کلیک کنید
حامد سر کارش با تصویر رفت و آمد‌های مخفیانه همسرش با نیما مواجه می‌شود. اگرچه مافوقش از او می‌خواهد که از قضاوت زودهنگام پرهیز کند و شرایط راضیه را نیز درک کند، اما حامد با دلی پرخون اتاق رئیسش را ترک می‌کند و به خانه می‌رود.
معاملات نیما با بانک کمی به مشکل برخورده است. شکایتی کوچک از او بهانه‌ای بزرگ به دست حامد داده است تا بیشتر از قبل در کار‌های او سرک بکشد. نیما با قلدری خودش کمتر هم به راهکار‌های بهرامی توجه می‌کند و در ماجرا‌های پیش رویش تصمیم می‌گیرد که با خشونت بیشتری برخورد کند.
بعد از قسمت طولانی و پر حاشیه‌ی قبلی و با یک هفته تاخیر قسمت یازدهم سریال آقازاده با پی گیری داستاتش ادامه پیدا می‌کند. قسمت یازدهم به نام بهرامی است. وکیل مرموز نیما که با تند روی‌های او مخالف است، اما جلویش را نیز نمی‌تواند بگیرد.
البته نام گذاری‌های قسمت‌های مختلف آقازاده تاثیر مستقیمی در روایت هر قسمت ندارد و شاید فقط اندکی صحنه‌های مربوط به شخصیتی که قسمت به نام اوست پر رنگ‌تر باشد و نه بیشتر. در قسمت یازدهم خبری هم از فلش بک‌های قسمت‌های گذشته نیست و همه چیز در زمان حال می‌گذرد.
از قسمت دوازدهم شاید که تقابل دو آقازاده با هم شکلی عملی‌تر و کنش من‌تر به خود بگیرد. در قسمت‌های گذشته‌ی آقازاده خبری از کشمکش و تقابل بر سر چیزی نبود و سریال بیشتر به جای نشان دادن یک کنش، بار‌ها و بار‌ها آن را تعریف می‌کرد. اما با علنی شدن مبارزه‌ی نیما و حامد انتظار می‌رود که این تقابل به جای روایت شدن به نمایش گذاشته شود.
اگرچه آقازاده در قسمت‌های قبلی اش نشان داده است که از الگوی خاصی پی روی نمی‌کند و معمولا داستانش را از هرجا که بخواهد و هر طور که بخواهد پیش می‌برد. در این میان نیز با دیالوگ‌های جنجالی و تصاویر خوش رنگ و لعاب سعی در راضی نگه داشتن مخاطب پای سریال دارد.
بازار حاشیه‌های آقازاده هم هنوز داغ است بعد از سکانس جنجالی شکلات و صیغه و اعتراضات گسترده در فضای مجازی حالا نوبت پاسخگویی عوامل سریال می‌رسد تا هر جا که آقازاده دارد از صدر اخبار به پایین می‌آید به سرعت دوباره به سمت بالا میل کند. حامد عنقا نویسنده و تهیه کننده‌ی آقازاده در اظهار نظر پیرامون حواشی به وجود آمده حول سریالش به رغیبش در شبکه‌ی نمایش خانگی طعنه می‌زند و این گونه سعی می‌کند هم حواشی را بیشتر کند و خودش در صدر آن باقی بماند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال آقازاده شبکه نمایش خانگی قسمت یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، چهارمین جلسه در سال ۱۴۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه به ریاست قاضی فرخ‌نیا در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد.
در این جلسه در ابتدا وکیل متهمان «ح.ی»، «ا.ح.م» و «م‌.ا.ا» به دفاع از متهم «ح.ی» و «م.ا.ا» پرداخت و طبق روال جلسات گذشته طی اظهارات تکراری تمامی اقاریر متهمان را غیرقابل قبول دانست؛ وکیل متهمان حتی کشف و ضبط مواد مخدر پیدا شده در منزل و ماشین متهمان را هم غیرقانونی دانست.
در ادامه جلسه کلیپی از اعترافات متهمان در مواجه رو در رو پخش شد که در ابتدای پخش کلیپ فرزند بزرگ‌تر معاون سابق قوه قضائیه با عصبانیت دادگاه را ترک کرد.
در این کلیپ علی‌رغم اینکه متهمان مدعی شده بودند که اقاریرشان تحت فشار بوده، در فضایی آرام باهمدیگر مواجه شده و بخشی از اقاریر طرف مقابل را بدون هیچ‌گونه فشاری تائید یا رد می‌کردند.
کلیپ منتشر شده به این شرح است:
۱- اعترافات «ح.ی»: پول‌هایی که به م ز واریز می‌شد از منشا رستمی صفا بوده که رابط بین ما و صفا هم م ح بوده که از نزدیکان و دوستان خانواده م است. ما پول ها را برای حفظ ارزشان به دلار و ارز تبدیل می‌کردیم.
تمام تمصمیمات مجموعه بین ما سه نفر بوده و هیچ کس حق این را نداشته که تنهایی کاری کند ما سه نفر یعنی من و دو برادر ا.ح.م بخاطر اینکه «م.ص.م» برادرش هست می‌گوید او هیچ کاره بوده وگرنه از اول ما سه تا در همه کارا باهم بودیم
ما تصمیمات کلان‌مان را بابزرگترمون می‌گرفتیم.
۲- اعترافات «م.ز»: خدا شاهده م ص م خودش به من زنگ زد و گفت این پولا همه برای ماهست و بعد گفت چرا واریز نمیکنی من منتظرم عجله دارم منم گفتم چشم الان واریز میکنم
۳- پخش فیلم دست نویس های ح ی که در آن ریز تمام خرج کردهای مجموعه را نوشته بود مانند خرج موتور و ماشین بنز و بی ام و و لکسوس، خرج جام جهانی، تنخواه‌ها، سهم هریک از افراد، پول های واریزی به م ح
خرج منزل فرشته و... که تماما به دلار و ارز و ریال با جزئیات درج شده بود.
۴- پخش بخشی از پیامک‌هایی که ح ی به م ز که درآن دستور واریز وجه به حساب افراد مختلف را داده است.
غیر از کلیپ در جلسه گذشته ح ی اعتراف کرد که خودرو پورشه و بنز در اختیار برادران است و خودرو ولوو در اختیار خودش بوده است. همچنین خودورو و مازراتی هم در عوض طلب‌شان معادل ۴دانگ بوده است که برای مجموعه است.
در ادامه جلسه نماینده دادستان بخشی از دلایل خود مبنی بر اثبات اتهامات متهمان را ذکر کرده و گفت: دریافت حق الزحمه به صورت سکه، نیم‌سکه، ربع‌سکه، دلار و ارز در اماکن عمومی مانند میدان آرژانتین و در ساعات پایانی شب و یا پاره کردن قرارداد بعد از اتمام کار خود حاکی از مسیر خلاف و اقدام غیرقانونی متهمان است.
وی همچنین به مواد مخدر مکشوفه از دو متهم «ا.ح.م» و «ح.ی» اشاره کرده و گفت: با توجه به اینکه مواد گل از منزل زعفرانیه متهم «ا.ح.م» کشف شده، صرفا ادعای «ح.ی» مبنی بر اینکه این مواد متعلق او بوده است، نمی‌تواند از اتهام نگهداری مواد برای فرزند اول معاون سابق قوه قضائیه بکاهد.

کد خبر 847162 برچسب‌ها دادگاه خبر ویژه قوه قضائیه

دیگر خبرها

  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • (عکس) چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید + عکس
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم