Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع «حق نوار مرزی به فرهنگیان مشگین شهر تعلق گیرد» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیگیری خبرنگار فارس، احمد ناصری اظهار کرد: در استان اردبیل ۶ منطقه شامل بخش‌های انگوت، لاهرود، بخش مرکزی مشگین شهر، آبی‌بیگلو، ثمرین و هیر شامل حق نوار مرزی به فرهنگیان نیستند که از طریق وزارت کشور پیگیر هستیم تا کل استان اردبیل شامل حق نوار مرزی باشد.

وی افزود: بر اساس تقسیمات وزارت کشور ۱۶ استان مرزی در سه بخش استان‌های مرزی قرار گرفتند که استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، گلستان، گیلان و مازنداران در لیست الف قرار دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: با وجود اینکه استان اردبیل در لیست «الف» قرار دارد اما ۶ منطقه آن شامل دریافت حق نوار مرزی نیست که در تلاش هستیم با الحاق استان اردبیل به لیست «ب» این مناطق نیز از حق مرزی برخوردار شوند.

ناصری تاکید کرد: براساس ابلاغ سال گذشته وزارت کشور، استان اردبیل در بین لیست استان‌های مشمول حق نوار مرزی قرار گرفت و حتی این به معلمان بسیاری از مناطق استان نیز پرداخت شد، اما برخی از شهرستان‌ها از جمله مشگین شهر به دلیل دارا نبودن خط مرزی از این حق محروم شدند.

وی گفت: با توجه به اینکه موضوع حق نوار مرزی تحت نظارت وزارت کشور است و از این‌رو اداره کل آموزش و پرورش استان با هماهنگی استانداری پیگیر استانی شدن مصوبه حق نوار مرزی است.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت کشور آموزش اردبیل حق خبرگزاری فارس استان اردبیل حق نوار مرزی وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد

رئیس جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

به گزارش مشرق، ‌رئیس جمهور در گفت‌وگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

‌استاندار سیستان و بلوچستان در این گفتگو گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان آن ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد
  • اقدامات اسرائیل در غزه جهنم سوزانی ایجاد کرده است
  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • نیروی زمینی ارتش مشغول انسداد نوار مرزی ایران و افغانستان است
  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • مبادلات مرزی بیش ازیک میلیون تن محصولات کشاورزی ازسیستان وبلوچستان
  • وزیر کشور، پیگیر اوضاع بارندگی در کرمان