Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:50:55 GMT

غلامی: قراردادم را فسخ نکرده ام

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۴۰۰۶

غلامی: قراردادم را فسخ نکرده ام

مدافع استقلال خبر فسح قراردادش را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ظهر امروز عارف غلامی مدافع تیم استقلال در ساختمان فدراسیون فوتبال حاضر شد. برخی از رسانه ها گمانه زنی می کردند که علت حضور مدافع استقلال در فدراسیون، فسخ قراردادش با این تیم باشد.


عارف غلامی در خصوص علت حضورش در ساختمان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من امروز بخاطر یک سری مستندات به فدراسیون فوتبال آمدم که از یک ماه قبل با مدیران باشگاه در این مورد صحبت کرده بودم و خیلی محترمانه و کتبی به آقایان سعادتمند و رمضانی اطلاع دادم که پیشنهاد خارجی دارم ولی با همه این اوصاف دوست دارم یک سال خوب دیگر را در استقلال بمانم ولی اگر قرار بر پیشرفت باشد، بتوانم بعد از یکسال از استقلال لژیونر بشوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: من تمام این موضوعات را انتقال دادم ولی با توجه به بحث مهم بستن لیست آسیایی تیم، هیچ تماس و اتفاق خاصی از سوی باشگاه رخ نداد. امروز هم مستنداتم را به فدراسیون آورده ام و تمام تلاشم را کردم تا هیچ فشاری به باشگاه وارد نشود و از 2 ماه پیش اجازه ندادم این موضوع رسانه ای شود.


او افزود: باشگاه استقلال جایگاه خاصی در زندگی من قرار دارد و دوست ندارم فشاری از سمت من به این باشگاه وارد می شد. از آنجائیکه بازی های خیلی حساسی پیش روی داشتیم، خواستم این مسئله روی اصول و خیلی دوستانه حل شود ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.


غلامی ادامه داد: من خبر فسخ قراردادم با استقلال را تکذیب می کنم و فقط برای مشاوره و تکمیل مستنداتم به فدراسیون فوتبال آمدم و این مسئله را از قبل به مدیرعامل، معاون و سرپرست باشگاه اطلاع داده بودم. تمام تلاشم را کردم که این اتفاقات خیلی محترمانه و حرفه ای رخ بدهد.


مدافع استقلال در مورد اینکه به همراه تیم راهی قطر خواهد شد یا خیر، گفت: همه چیز دست باشگاه است و ان شالله خود مسئولان باشگاه در این خصوص توضیح می دهند.

استقلال تهران عارف غلامی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران عارف غلامی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علاوه بر احضار دروازه‌بان استقلال، به مربی آبی‌پوشان ۴۸ ساعت فرصت داد تا دفاعیات خود را ارسال کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باتوجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال استقلال مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذرقزوین مورخ 1403/1/31 از سری مسابقات لیگ برتر، این مربی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

 همچنین با اعلام کمیته انضباطی، سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.

حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی 4 روزه حکم من را داد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به رحمتی
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی