Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گالری، نمایشگاه «مسخ» با آثاری از معصومه مهتدی جمعه ۲۱ شهریور در گالری باوان افتتاح می‌شود.

در توضیح این نمایشگاه آمده است: مهتدی در اولین نمایشگاه انفرادی‌اش روایت‌های متفاوت و متناقضی را با متریال زبان و متون مختلف نمایش می‌دهد. او در آثارش با رویکردی مفهومی عمدتاً به کندوکاو در مضامین زبان‌شناسی و نظام‌های قراردادی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهتدی با طیف وسیعی از مدیوم‌ها کار می‌کند و زبان و سوءتفاهم‌های زبان همواره محور و موضوع آثارش بوده‌اند. وی با دستمایه قرار دادن مفهوم دگردیسی، تفاوت میان ادراک مخاطب و چیزی که به واقع در ذهن مؤلف شکل گرفته است در نمایشگاه «مسخ» با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است. دگردیسی به معنای تغییر مشهود و کمابیش ناگهانی در شکل پدیده‌ها است و در این نمایشگاه، ذهن مخاطب بستر این تحولات قرار می‌گیرد.

نمایشگاه «مسخ» ۲۱ شهریور در گالری باوان به نشانی خیابان مطهری، خیابان لارستان، خیابان عبده، پلاک ۷ گشایش می‌یابد و تا ۱۱ مهرماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5018100

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه هنری هنرهای تجسمی هنر چیدمان محرم 99 تئاتر ایران فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی شبکه دو سیما فیلم سینمایی ویروس کرونا رادیو نمایش برنامه رادیویی سریال ایرانی تعزیه خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز لایروبی رودخانه‌های شهر رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدباقر دانش گفت: با آغاز لایروبی مسیر‌های های ۲ رودخانه گوهر رود و زرجوب در شهر رشت ، لایروبی مسیر این رودخانه‌ها در منطقه یک خیابان شهدای گمنام تا سیااسطلخ، منطقه ۳ خیابان تختی تا پل بوسار و منطقه ۴ سیااستطلخ تا چمارسرا در دست انجام است.

وی هدف از اجرای عملیات لایروبی این رودخانه‌ها را برطرف سازی بوع نامطبوع و شیوع آلودگی‌های احتمالی در فصل گرما عنوان کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی، لایروبی رودخانه‌های شهر رشت تا ۲ ماه آینده و قبل از شروع فصل تابستان به پایان خواهد رسید.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت با بیان اینکه همه فاضلاب‌های خانگی این شهر به رودخانه‌های زرجوب و گوهررود سرازیر می‌شود ، گفت: رودخانه زرجوب و گوهررود که از رشته کوه‌های البرز سرچشمه می‌گیرند از شهرستان شفت وارد گیلان شده و در مسیر خود در شهرستان رشت، به ترتیب از مناطق هندخاله و و پیربازار به سمت مرداب انزلی روانه می‌شوند.

دیگر خبرها

  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر
  • آغاز لایروبی رودخانه‌های شهر رشت
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند
  • عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان در سریال نون خ! / تصاویر زیبای مهرنوش طوسی را ببینید!
  • شغل عجیب پسر معاون اول سابق قوه‌قضائیه از زبان خودش | در خیابان به من دستبند زده‌اند، شانم رعایت نشد!
  • «لی لی عامری» سازه‌های نامرعی می‌سازد
  • "خدا رحم کرد" ؛ به مفهوم واقعی کلمه! (فیلم)
  • آغاز برداشت گل گاو زبان در گیلان
  • برداشت گل گاوزبان از باغ‌های گیلان آغاز شد
  • تدارک ویژه رادیو برای نماشگاه کتاب از زبان معاونت صدا