Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@11:22:21 GMT

مهم‌ترین مشکلات بازنشستگان صنعت نفت بررسی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۴۹۲۹

مهم‌ترین مشکلات بازنشستگان صنعت نفت بررسی شد

خبرگزاری آریا - مهم‌ترین مشکلات بازنشستگان در نشست مدیران توسعه مدیریت و سرمایه انسانی چهار شرکت اصلی وزارت نفت، مدیران اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی وزارت نفت، مجتبی فرمهینی فراهانی، معاون سازمان حراست صنعت نفت و رئیس حراست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و تعدادی از بازنشستگان بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرنگار شانا، تعدادی از بازنشستگان صنعت نفت در نشست امروز (دوشنبه، 17 شهریورماه) مشکلات خود را در محورهای بهبود کمک معیشتی، بهداشت و درمان، فرهنگی و مراسم، سهامدار کردن بازنشستگان، اضافه شایستگی و... مطرح کردند.
فرزین مینو، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت در این نشست پس از استماع مشکلات بازنشستگان پیشنهاد برگزاری نشستی را در هفته آینده با حضور محمد مهدی رحمتی، رئیس صندوق بازنشستگی نفت و ﺍﻓﺨﻢ ﺯﺭﻭﺍﻧﯽ، ﺭﺋﯿﺲ ﺻﻨﺪﻭﻕﻫﺎﯼ ﺑﺎﺯﻧﺸﺴﺘﮕﯽ و پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت برای حل مشکلات ارائه داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد

شهردار همدان در دیدار نوروزی با دادستان همدان گفت: خوشبختانه ارتباط خوبی بین شهرداری و دادستانی وجود دارد و مدیریت شهری هم به فراخور وظایف گسترده‌ای که دارد با پرونده‌های قضایی و حقوقی درگیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سیدمسعود حسینی، امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران ضمن آرزوی توفیق برای عباس نجفی در سمت دادستانی همدان اظهار کرد: زحمات و خدمات مدیران قبلی در دادستانی قابل تقدیر است و آنها در ارتباط با شهرداری همدان، رویکرد ارشادی و پیشگیری داشتند و ان‌شاءالله با مدیریت جدید ارتباط این دو مجموعه گسترده‌تر شود.

وی با تاکید بر اینکه رعایت عدالت و قوانین در برخورد با متخلفان و رسیدگی به پرونده‌ها از مهم‌ترین وظایف دادستانی است، افزود: شیوه برخورد دستگاه قضائی با مدیران بسیار مهم است و انتظار داریم نوع برخورد با مدیران به گونه‌ای باشد که روحیه شجاعت و ریسک‌پذیری از مدیران گرفته نشود.

شهردار همدان با بیان اینکه رعایت ضوابط قانونی در اولویت شهرداری همدان قرار دارد، ادامه داد: نظارت درونی در اولویت مدیریت شهری است و دستگاه قضائی را به عنوان یاریگر، در کنار خودمان می‌بینیم تا مباحث نظارتی همچون سنوات گذشته تقویت شود.

حسینی اضافه کرد: همکاران ما به صورت شبانه‌روزی در حال خدمات‌رسانی هستند و رویکرد فسادستیزی در راستای حفظ سرمایه‌های اجتماعی و افزایش رضایتمندی مردم در اولویت قرار دارد.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات عمرانی، ترافیکی و خدماتی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این دوره مدیریت شهری کاهش مراجعات حضوری مردم به شهرداری بود و اقدامات خوبی در حوزه الکترونیکی شدن فرآیندها از جمله استعلامات غیرحضوری و کوتاه شدن صدور پروانه ساختمانی انجام شده است.

کد خبر 739544

دیگر خبرها

  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی نیاز به ریسک پذیری دارد
  • بررسی وضعیت تداوم کارکرد تأسیسات آبرسانی در استان یزد
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟
  • توفیقات بیمه دی با اهمیت بخشی به سرمایه‌ی انسانی