Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز توزیع سیم کارت اعتباری انارستان به صورت رایگان بین دانش آموزان استان همدان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و لزوم استفاده از بستر دیتا برای آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید و نیز دغدغه خانواده‌ها در استفاده از فضای مجازی توسط فرزندان خود، سیم کارت اعتباری همراه اول انارستان ویژه دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این سیم کارت با ویژگی‌های خاص طراحی شده و به صورت رایگان در اختیار کودکان و نوجوانان بین سنین ۶ تا ۱۸ ساله قرار می گیرد افزود: با ارسال عدد ۲۲۰ از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۶۸۶۰ و دریافت کد فعال‌سازی می توان برای دریافت این سیم کارت ثبت‌نام کرد.

مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه همدان ادامه داد: یکی از والدین با در دست داشتن کارت ملی هوشمند خود و شناسنامه جدید فرزندشان و به همراه داشتن کد فعال‌سازی می‌توانند نسبت به دریافت سیم کارت انارستان فرزند خود اقدام  کنند. 

وی خاطرنشان کرد: سیم کارت اعتباری همراه اول انارستان در دفاتر پیشخوان دولت، مراکز فروش و نمایندگی‌های همراه اول در سطح استان، برای دانش‌آموزان به صورت کاملا رایگان، فعال سازی و توزیع می‌شود. 

حسن‌پور با بیان اینکه این سیم کارت متناسب با نیاز کودکان و نوجوانان دانش‌آموزان به اینترنت پاک از سوی شرکت مخابرات و همراه اول تهیه شده است افزود: سیم کارت انارستان با امکان فراهم شدن استفاده دانش‌آموزان از فضای اینترنت سالم، امن و پرسرعت با بسته‌های متنوع و متناسب با نیاز دانش‌آموزان طراحی شده است.

وی با اشاره به ارائه ۲۴ گیگ اینترنت به مدت ۶ ماه و هر ماه ۴ گیگ به دانش‌آموزان در این طرح گفت: یکی از مهمترین ویژگی سیم کارت اعتباری همراه اول انارستان نسبت به دیگر سیم کارت‌ها داشتن اینترنت دوست دار و با محتوای اختصاصی برای کودکان و نوجوانان است.

مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه همدان‌ با اشاره به اینکه هدیه رایگان سیم کارت و اینترنت به دانش‌آموزان در قالب طرح خوش آمدگویی است که با عنوان ۲۴ گیگابایت اینترنت هدیه برای یک خوش آمدگویی طولانی ارائه می‌شود افزود: افراد می‌توانند با فعال‌سازی سیم‌کارت‌های اعتباری انارستان، علاوه بر بسته خوش‌آمد فعلی ۱۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه، ۱۰۰ عدد پیامک و ۳ گیگابایت اینترنت پر سرعت نسل ۴.۵، به مدت ۶ ماه، هر ماه ۴ گیگابایت اینترنت هدیه بگیرید.

وی بیان اینکه افراد عادی نیز می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند اما سیم‌کارت آنها متفاوت است تاکید کرد: افراد عادی باید هزینه سیم کارت را پرداخت کنند همچنین اینترنت سیم کارت دانش آموزان پاک است و تنها برای شبکه‌های داخلی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان علیرضا حسن پور مخابرات منطقه همدان سیم کارت رایگان سیم کارت اعتباری دانش آموزان همراه اول فعال سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده بودن تعدادی از ماهواره‌ها برای پرتاب



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عیسی زارع پور، در جمع خبرنگاران گفت: یکی از برنامه‌های امسال تلاش برای منظومه سازی است تا بتوانیم ماهواره‌های سنجشی و مخابراتی متعددی را به شکل منظومه در فضای کشور داشته باشیم.

وی در ادامه از جمله کار‌های مشترک وزارت ارتباطات و دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته را هوشمندسازی خدمات دانست و افزود: پارسال پنجره واحد خدمات دانشگاه‌ها فعال شد که ۲۶۰ دانشگاه به آن متصل شدند و این کار در ارزیابی اتحادیه جهانی مخابرات منتخب شد که مایه افتخار است.

زارع پور با اشاره به اینکه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در سال قبل نیز مورد قدردانی قرار گرفته بود، افزود: امسال مسیر هوشمندسازی خدمات دولت را دنبال می‌کنیم و سال گذشته ۷۰ درصد خدمات دولت به صورت الکترونیکی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارایه شد که ۱۲ درصد از آن بصورت هوشمند درآمد و تلاش می‌کنیم امسال این میزان به ۳۰ درصد برسد.

وزیر ارتباطات در مورد تعهد اپراتور‌های ارتباطی برای افزایش کیفیت اینترنت خاطرنشان کرد: شاخص‌هایی را برای افزایش سرعت اینترنتِ اپراتور‌ها مشخص کرده‌ایم که براساس آن شاخص‌ها، اپراتور‌ها باید سرعت اینترنت را افزایش دهند و به اهداف مشخص‌شده برسند.

وی با بیان اینکه روز گذشته نتایجی از مراجع جهانی منتشر شد که نشان می‌داد نسبت به سه ماه قبل حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد سرعت اینترنت کشور افزایش پیدا کرده است، افزود: این روند ادامه دارد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته ان شاءالله امسال نسبت به سال قبل سرعت اینترنت همراه تا ۵۰ درصد ارتقا خواهد یافت.

آقای زارع پور اظهار کرد: پیش خوانی طراحی شده که مردم بتوانند به‌صورت شفاف گزارش‌های ماهانه میانگین سرعت اینترنت را دریافت کنند.

در ادامه وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه تولید گوشی با وزارت صمت است، گفت: برای تولید گوشی ایرانی یک برنامه‌ای را با همکارانمان در وزارت صمت دنبال می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • آماده بودن تعدادی از ماهواره‌ها برای پرتاب
  • ۵ باور غلط درباره رتبه اعتباری بانکی/امکان اصلاح رتبه هست؟
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟