Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد فدایی عصر دوشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به اینکه امسال سال پایانی دولت است، گفت: همچنین امسال مزین به نام «جهش تولید» است و باید به معنای واقعی در زمینه تولید جهش داشته باشیم.

وی عملکرد استان کرمان در زمینه استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸ را ناموفق دانست و افزود: از ۹۱۴ میلیارد تومان پرونده‌ای که در بخش صنعت به بانک‌ها معرفی شده بود تنها ۶۱ میلیارد تومان آن پرداخت شده است؛ همچنین در حوزه گردشگری زمینه‌های زیادی برای سرمایه گذاری در استان کرمان وجود دارد و از ۲۶۰ میلیارد تومان که به بانک معرفی شده تنها ۳۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه همچنین ذبیح الله اعظمی ساردویی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی به افت ولتاژ و قطعی‌های مکرر برق در جنوب استان اشاره کرد و افزود: قطعی‌های پشت سر هم موجب خرابی وسایل برقی مردم این منطقه شده است.

اعظمی گفت: راه‌اندازی پست برق فوق توزیع میان مناطق چیل و ساردوئیه یکی از نیاز اساسی مردم این مناطق است که طبق مذاکرات صورت گرفته وزارت صمت متعهد شده است ۵۰ درصد هزینه راه اندازی این پست را تأمین نماید لذا درخواست می‌کنم ۵۰ درصد دیگر را وزارت نیرو متقبل شود.

وی یادآور شد: آب شرب شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد نیاز به تأمین اعتبار دارد ضمن اینکه لازم است اجرای این پروژه سرعت بیشتری پیدا کند تا آب شرب این شهرستان‌ها از طریق آب سد جیرفت تأمین شود.

کد خبر 5018177

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت آب و برق افتتاح پروژه های آب و برق استانداری کرمان محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری بازگشایی مدارس عاشورا آمار کرونا ماه محرم بوشهر کرمانشاه هفته دولت گرگان مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، میثم معافی درجلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲  با اشاره به اهمیت منابع جز ۳ بند ب تبصره ۱۸ در رفع مشکلات تامین مالی کسب و کار‌های خرد و متوسط افزود: در سال گذشته سهم امداد در جز۳ بند (ب) تبصره ۱۸، سیصد و چهل میلیارد تومان بوده که ۲۹۶ میلیارد تومان به کمیته امداد استان مازندران تخصیص یافته است که تاکنون ۲۳۲ میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل تسهیلات اشتغال به ۱۹۵۲ مددجو و نیازمند پرداخت شده است.

معافی با بیان اینکه مازندران در جذب اعتبارات جز۳ در کشور رتبه‌های برتر را کسب کرده است ازهمکاری بانک‌های مهر ایران، سپه، کشاورزی، ملی واقتصاد نوین در اعطا تسهیلات اشغال به مددجویان و نیازمندان تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: تسهیلات پرداختی در اجرای طرح‌های اشتغال در بخش‌های دامپروری، کشاورزی، خدماتی، صنفی، صنعتی، صنایع دستی و... بوده است.

خاطر نشان می‌شود دراین جلسه بانک‌های عامل جهت تسریع در فرایند پرداخت تسهیلات و جذب کل اعتبارات تخصیصی قول مساعد دادند.

یادآور می شود، جلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ و ۴بند (ب) تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران سید اسماعیل هاشمی، نمایندگان استانداری، اداره تعاون کارو رفاه اجتماعی، مدیریت برنامه ریزی و بانک‌های عامل برگزار شد.

دیگر خبرها

  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • نشست پیگیری طرح‌های تسهیلات تبصره ۱۸
  • مرمت پیکره گلی محوطه تاریخی کنارصندل جیرفت
  • برگزاری جشنواره نان و گندم در جیرفت
  • جشنواره نان در جیرفت
  • پرداخت ۲۴ میلیارد تسهیلات تولیدی به طرح‌های عشایری قزوین