Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@06:48:07 GMT

خبر خوش آقای وزیر برای بازنشستگان فرهنگی

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۵۳۷۷

خبر خوش آقای وزیر برای بازنشستگان فرهنگی

وزیر آموزش و پرورش گفت: مبلغ ۱۳۸ میلیارد تومان از سود مالی سال ۱۳۹۸ صندوق ذخیره فرهنگیان به حساب بیش از ۹۷ هزار نفر از اعضای بازنشسته این صندوق واریز شد.

به گزارش مشرق، محسن حاجی میرزایی اظهار کرد: از میان هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سود مالی صندوق ذخیره فرهنگیان، مبلغ ۱۳۸ میلیارد تومان به حساب بیش از ۹۷ هزار نفر از اعضای این صندوق که از مهر ۱۳۹۷ تا شهریور ۱۳۹۸ بازنشسته شده یا تسویه کردند، واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: خبر خوش وزیر آموزش و پرورش به فرهنگیان بازنشسته

وی یادآور شد: این بازنشستگان پیش از این سهم‌الشرکه خود را دریافت و مبلغ فعلی صرفاً سود دوره بیست و پنجم و متعلق به سال مالی ۹۸ است.

وی با بیان اینکه فرهنگیان شاغل نیز می‌توانند با مراجعه به وب سایت صندوق ذخیره فرهنگان و در قسمت صورت وضعیت اعضا، سود سال مالی ۹۸ را که به حساب آنها منظور شده است، مشاهده کنند، ادامه داد: همچنین بیش از ۱۰ میلیارد تومان از سود سال مالی ۱۳۹۸ به حساب فرهنگیان بازنشسته‌ای منظور شده است که به عضویت خود در صندوق ادامه داده‌اند تا از افزایش حداقل هزار میلیارد تومان سود سالانه در سال‌های آینده برخوردار شوند.

رئیس هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد: چشم‌انداز سودآوری این صندوق نشان می‌دهد، همان طور که در چهار سال گذشته سودآوری صندوق از ۲۴۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۵ به هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته رسیده است، برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ سودآوری ۳۵۰۰ میلیارد تومانی می‌رسد.

حاجی میرزایی همچنین گفت: در همین حال با افتتاح مجتمع پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه با حضور رئیس جمهوری در مرداد ۱۳۹۹ و بهره‌برداری از سایر طرح‌های پتروشیمی مؤسسه و بهبود روند سودآوری شرکت‌های تابعه، شاهد افزایش سودآوری سالانه هزار میلیارد تومانی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: هرچه میزان مشارکت فرهنگیان تا پنج درصد از حقوقشان بیشتر باشد، به همان نسبت از سهم دولت و سودآوری مؤسسه منتفع خواهند شد، از این رو علاوه بر عضویت حدود ۸۵ درصدی فرهنگیان در صندوق، تاکنون نیمی از اعضا میزان واریزی خود را تا ۵ درصد افزایش داده‌اند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی صندوق ذخیره فرهنگیان حقوق بازنشستگان بازنشستگی مشرق میلیارد تومان صندوق ذخیره سال مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟

 نماینده مردم اصفهان در مجلس، گفت: فرو نشست اصفهان جدی است و ابنیه تاریخی اصفهان مورد آسیب قرار گرفته است و در این شرایط تغییرات پی در پی مدیریت میراث فرهنگی اصفهان را زمین گیر کرده است.

به گزارش ایلنا، عباس مقتدایی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: نامه ای را در معرض دید همکاران، افکار عمومی، رسانه ها قرار می دهم که ده ها نفر از نمایندگان مجلس از رئیس جمهور خواستند با توجه به اینکه اصفهان جایگاه ویژه ای در حوزه گردشگری، فرهنگ، هنر، صنعت، علم و کشاورزی دارد به این خطه رسیدگی ویژه ای شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: آقای رئیس جلسه! الان هم کشاورزان اصفهان حرف هایی دارند که بعضا شنیده نشده و مورد بی مهری قرار گرفته اند. البته موضوع آب اصفهان هم که باید در کانون توجه قرار می گرفت قرار نگرفته است.

وی افزود: فرو نشست اصفهان جدی است و ابنیه تاریخی اصفهان مورد آسیب قرار گرفته است و در این شرایط تغییرات پی در پی مدیریت میراث فرهنگی اصفهان را زمین گیر کرده است و این سوال وجود دارد که آقای وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرونشست اصفهان ۴۰ برابر نرخ جهانی فرونشست زمین در ایران ۹۰ برابر میانگین کشور‌های توسعه یافته

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • مزایده کاروانسرا‌های ثبت جهانی برای مرمت و احیا مشکل قانونی ندارد
  • ساعت کار نمایشگاه کتاب و پیشنهاد گذاشتن صندوق رأی
  • ریابکوف: بریکس پلتفرم مالی ویژه راه‌اندازی می کند
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار| ابزارهای گروه مالی تکمیل می شود
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال
  • حقانی: دنیا باید بپذیرد که افغانستان کشور مستقل است