Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه‌ی هماهنگی جهت ارتقاء کیفیت آموزش‌های برون سپاری / خرید خدمات شاخه کار دانش در سال تحصیلی 1400-1399 در اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ به منظور کیفیت بخشیدن به آموزش‌ها در حوزه مرتبط با استانداردهای آموزشی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، اتخاذ تمهیدات و ایجاد بسترهای مناسب برای تبادل اطلاعات و در راستای عقد قرارداد همکاری فی مابین اداره کل آموزش و پرورش استان با این اداره‌کل، جلسه‌ی هماهنگی جهت ارتقاء کیفیت آموزش‌های برون سپاری / خرید خدمات شاخه کار دانش در سال تحصیلی 1400-1399 جلسه‌ای با حضور رئیس اداره آموزش‌های فنی وحرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش, معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی و رؤسای مراکز مجری این آموزش‌ها برگزار شد
در این جلسه مکی، معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی ضمن خیر مقدم به حاضرین درخصوص اهمیت برگزاری این جلسه با توجه به شرایط ویژه شیوع کرونا و ضرورت رعایت شیوه نامه‌های وزارت آموزش و پرورش و پروتکل‌های وزارت بهداشت تأکید نمود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان:اخوان، رئیس اداره آموزش‌های فنی وحرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش با اشاره به عدم پایداری وضعیت شهرها (قرمز- زرد و سفید) در طول سال تحصیلی را دلیل آغاز سال تحصیلی در نیمه دوم شهریور عنوان نموده و بر برگزاری دروس دارای استاندارد مهارتی کاردانش به‌صورت حضوری و با رعایت کامل شیوه نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد.
در ادامه، برنامه آموزش‌های برون سپاری/ خرید خدمات آموزشی شاخه کاردانش سال تحصیلی 1400-1399 مورد بررسی قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جلسه ی هماهنگی ارتقاء کیفیت آموزش های سال تحصیلی 1400 1399 آموزش و پرورش خرید خدمات اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان که با حضور رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش است و از مهمترین بخش‌ها و مراکز آموزش و پرورش است که با برگزاری آزمون‌های نهایی کار بزرگی در این دولت انجام می‌دهد.

وی افزود: باید آزمون‌های نهایی را به خوبی تبیین کرد و اهمیت آن را انعکاس داد.

استاندارد کردستان با تاکید بر کیفیت برگزاری آزمون نهایی یادآور شد: برگزاری کیفی‌تر آزمون‌های نهایی در سطح استان کردستان باید مورد توجه باشد و شورای آموزش و پرورش و شورای تأمین شهرستان‌ها به طور ویژه برای این موضوع تشکیل جلسه دهند.

زارعی‌کوشا برنامه‌ریزی و داشتن تدابیر لازم برای تمهید مقدمات برگزاری آزمون‌ها در پایه‌های مختلف تحصیلی را خواستار شد و گفت: امنیت دانش آموزان در عرصه رقابت باید تأمین شود و این مسؤولیت بزرگی است که باید تمام توان و فکر خود را روی آن متمرکز کنیم.

استاندار کردستان مدرک‌گرایی را از مشکلات امروز جامعه دانست و عنوان کرد: در ایجاد هنرستان‌های مجاور صنعت در استان باید به صورت ویژه اقدامات لازم صورت گیرد تا مشکل مدرک‌گرایی برطرف شود.

وی اذعان کرد: بسیاری از افراد و خانواده‌های کردستانی دارای مدارک تحصیلی عالی هستند اما داشتن مهارت بیش از مدرک تحصیلی مهم است چرا که به کاهش بیکاری و اشتغال افراد کمک می‌کند.

زارعی کوشا عنوان کرد: برای رفع مشکل بیکاری باید مهارت‌آموزی را محور آموزش قرار دهیم و پیوندی بین آموزش و پرورش و اشتغال ایجاد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: کشورهای مختلف نیز توجه به اهمیت مهارت‌آموزی را مطرح کرده‌اند اما کمتر عملیاتی شده و باید ما در کشور و استان خود برای یادگیری مهارت و تقویت حرفه‌آموزی تلاش کنیم و از تمام ظرفیت‌ها بهره ببریم.

کد خبر 6081622

دیگر خبرها

  • قانون اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی منتشر شد
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد