Web Analytics Made Easy - Statcounter

تا پایان سال تمام روستاهای استان همدان تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، در جلسه سید سعید شاهرخی استاندارهمدان و مجمع نمایندگان استان همدان با محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مهمترین مسائل حوزه زیر ساخت و ارتباطات استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه به درخواست مدیر ارشد استان و مجمع نمایندگان ، با قول مساعد وزیر ارتباطات تمام جاده های استان تا پایان سال  تحت پوشش اینترنت قرار خواهند گرفت و همچنین بر توسعه زیرساخت ارتباطات در روستاها و شهرهای استان توافق شد.

وزیر ارتباطات در این جلسه برای تکمیل طرح های زیرساخت و فناوری اطلاعات و نیز تقویت پوشش اینترنت دستورات لازم  صادر کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات استاندارهمدان مجمع نمایندگان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات از احتمال رفع فیلتر «گوگل‌پلی» خبر داد

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به سوالی درباره اقدامات انجام‌شده برای رفع فیلتر «گوگل‌پلی» اظهار کرد: موضوع رفع فیلتر «گوگل پلی» را چندین بار در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه هفته آینده این کارگروه، بررسی شده و رفع فیلتر انجام شود.   به گفته وزیر ارتباطات، کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه ۱۲ + ۱ عضو دارد؛ ۱۲ عضوی که صاحب رأی هستند و مرکز ملی هم سیزدهمین عضو آن است.   زارع‌پور ادامه داد: دولت در مجموع ۶ عضو در این کارگروه دارد و اکثریت آرا متعلق به نمایندگان دولت نیست. در هر حال این موضوع باید به تصویب جمع برسد.

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه
  • وزیر ارتباطات از احتمال رفع فیلتر «گوگل‌پلی» خبر داد
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • راه اندازی سایت جدید موبایل همراه اول در روستای دودر سیریک
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • برقراری پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در روستا‌های دشتک سفلی و علیای تفت