Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوچرخه سواران ۱۸ شهریور تاسیس شد.

در مهر ماه هزار و سيصد و بيست و سه بنياد باشگاه استقلال با نام "دوچرخه سواران" پى ريزى شد و پس از چند ماه در هجدهم شهريور ماه هزار و سيصد و بيست و چهار رسما تاسيس شد و فعاليت خود را آغاز كرد تا حيات آن با فراز و نشيب هاى بسيار و كسب افتخارات بى شمار از جمله چهار مرتبه حضور در فينال رقابت هاى قاره آسيا و فتح دو جام از آن تا به امروز با گذشت هفتاد و پنج سال قدمت ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، همان طور كه در تصاوير فوق مشاهده مى كنيد، روزنامه "اطلاعات" در نوزدهم شهريور ماه اين موضوع را رسما اعلام كرده و دو هفته نامه "نيرو و راستى" نيز در چهار مهر تبريك خود را اعلام داشته است.

بر اين اساس و با تحقيق و پژوهش امير رفيعى كارگردان فيلم "آبی به رنگ آسمان" كه اين اسناد را در اثر خود منتشر كرده است (اين فيلم هم اكنون در سايت "آپرا" نمايش داده مى شود)، هواداران استقلال بايد هجده شهريور ماه را سال روز تاسيس باشگاه محبوب خود بدانند، باشگاهى كه طى دو مقطع زمانى يعنى بيست و دو بهمن هزار و سيصد و بيست و هشت از "دوچرخه سواران" به "تاج" و هم چنين بيست فروردين هزار و سيصد و پنجاه و هشت از "تاج" به "استقلال" تغيير اسم داده است.

روزنامه اطلاعات روزنامه اطلاعات روزنامه اطلاعات

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هزار و سیصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی

محسن شاه سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با دعوت سرمربی تیم ملی دو دوچرخه سوار قزوینی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند.

وی افزود: حسین زنجانیان و طاها قابلی برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی که خود را برای مسابقات آسیای آماده می‌کند دعوت شده‌اند.

دبیر هییت دوچرخه سواری قزوین بیان کرد: این اردو از امروز چهارشنبه در گیلان آغاز شده و یک هفته ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6088166

دیگر خبرها

  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • رمزگشایی از گورستان تاریخی هفتاد ملا (+عکس)
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!
  • لاپید: نتانیاهو هم مثل رئیس اطلاعات نظامی استعفا کند
  • استعفای رئیس اطلاعات نظامی اسرائیل به دلیل ۷ اکتبر
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر