Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:20:28 GMT

سیمئونه و ناکامی در جذب مهاجم بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۶۲۰۵

سیمئونه و ناکامی در جذب مهاجم بارسلونا

نام لوییس سوارز، مهاجم اوروگوئه ای و 34 ساله بارسلونا در لیست خرید اتلتیکومادرید نیز قرار داشته است.


به گزارش "ورزش سه"، یکی از اولین اقدامات رونالد کومان در همان بدو در دست گرفتن هدایت بارسلونا، قطع همکاری با لوییس سوارز، ستاره گلزن و باتجربه بلوگرانا بود. سرمربی هلندی با تماس تلفنی کوتاهی به اطلاع این بازیکن رساند که جایی در اندیشه های او ندارد و برای فصل جدید باید به دنبال تیم دیگری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

از همان روز مدیر برنامه لوییس سوارز با تیم های فراوانی برای انتقال موکلش تماس گرفت و نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد اتلتیکومادرید نیز یکی از تیم های مذکور بوده است. دیگو سیمئونه، سرمربی روخی بلانکوس دیگر علاقه ای به حفظ دیگو کاستا ندارد و اخباری در مورد احتمال ورود یک مهاجم جدید به رختکن این تیم شنیده می شود.

 

مدیران اتلتیکومادرید نیز علاقمند به همکاری با لوییس سوارز بودند، اما پرداخت دستمزد سنگین و 20 میلیون یورویی این بازیکن در توان این باشگاه نبود و به همین آنها از جذب سوارز انصراف دادند. به نظر می رسد یوونتوس در آستانه جذب این بازیکن قرار داشته باشد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، طی روزهای آتی لوییس سوارز با بیانکونری قرارداد خود را منعقد خواهد کرد.

 

 

دیگو سیمئونه (سرمربی) نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 لوئیس سوارز نقل و انتقالات اروپا بارسلونا اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیگو سیمئونه سرمربی نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 لوئیس سوارز نقل و انتقالات اروپا بارسلونا اتلتیکو مادرید لوییس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در بارسا ماندنی شد

سرمربی بارسلونا با وجود اعلام جدایی در پایان فصل، تصمیم گرفته است که در این تیم بماند و فصل آینده نیز هدایت آبی‌واناری‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق، تکلیف نیمکت بارسلونا برای فصل آینده مشخص شد.

پس از اینکه ژاوی هرناندز، ژانویه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل ۲۰۲۴ از بارسلونا جدا می‌شود، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید این تیم بالا گرفت. ژاوی در حالی خبر جدایی‌اش را اعلام کرد که تا پایان فصل ۲۰۲۵ با بارسا قرارداد داشت.

با این حال نتایج قابل قبول بارسا در چند ماه اخیر سبب شده بود که مدیران بارسا با وجود انتخاب گزینه‌های مختلف، خواهان ماندن ژاوی در بارسا شوند.

سرانجام پس از جلسه‌ای که امشب بین ژاوی و لاپورتا مدیر تیم بارسا برگزار شد، او تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند و قرارداد فعلی خود را که هنوز یک سال از آن باقی مانده است، به پایان برساند.

Cope گزارش می دهد که لاپورتا ممکن است روز پنجشنبه برای تایید این خبر یک اعلامیه رسمی صادر کند.

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید