Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقایاری با اشاره به رویکرد قوه قضائیه نسبت به پیشگیری و پیگیری مفاسد قضائی گفت: ویلاهای غیر مجازی منطقه هلجرد کرج با حکم دادستانی تخریب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد آقایاری» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر تخریب چند ویلای غیر مجاز در منطقه هلجرد کرج گفت: این ویلاهای با تغییر کاربری اراضی ساخته شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج افزود: یکی از سیاست های کلان قوه قضائیه برخورد با مفاسد قضائی و تغیر کاربری زمین های زراعی است.

 

وی توضیح داد: دستگاه قضایی استان البرز با راه اندازی سایت اطلاع رسانی دادگستری البرز آماده دریافت اطلاعات و گزارش های مردمی از تخلف های صورت گرفته در زمینه های مختلف به ویژه ویلاسازی های غیرمجاز است.

 

 

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: دادستانی کرج ویلاهای غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین تغییر کاربری اراضی کشاورز در لرستان مربوط به خرم‌آباد است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مسلم مویدی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در فروردین‌ماه سال جاری جلوگیری شد.

وی افزود: در این راستا ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی توسط گشت‌های یگان حفاظت امور اراضی استان شناسایی شد که خرم‌آباد با ۷۴ مورد بیشترین تغییر کاربری را به خود اختصاص داده است.

فرمانده یگان حفاظت جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه برخی از افراد سودجو برای خریدوفروش زمین‌های خارج از محدوده شهر یا روستا و ساخت‌وساز ویلا و مسکن در مزارع و باغ‌ها اقدام می‌کنند، تأکید کرد: این در حالی است که بر اساس قانون، هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع‌وقمع بناهای احداثی، با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد
شد.

سرهنگ مویدی از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز موضوع را به سامانه ۱۳۱ گزارش‌های مردمی اطلاع دهند یا با مراجعه با آدرس https://cms laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

کد خبر 6085621

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
  • شکستگی لوله انتقال آب زاینده‌رود به کاشان تخریب غیرعمد بود
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • بیشترین تغییر کاربری اراضی کشاورز در لرستان مربوط به خرم‌آباد است