Web Analytics Made Easy - Statcounter

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در هجدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس گفت : کشورپتانسیل های زیادی برای توسعه دارد و پردیس باید قطب جذب جوانان نخبه کشور شود و وظیفه ماست که از جوانان کشور حمایت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در هجدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس با تقدیر از همکاری خوب فرمانداری شهرستان پردیس با پارک فناوری گفت: توسعه پارک فناوری پردیس با شتاب اتفاق می‌افتد و با توجه به طرح‌های برنامه‌ریزی شده برای پیشرفت پارک فناوری پردیس  این مجموعه تبدیل به یک شهر فناوری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پارک فناوری پردیس می‌تواند مرکز جذب متخصصان ایرانی دانش‌‌آموخته کشور باشد زیراکه مدل توسعه پارک فناوری پردیس با تمامی پارک‌های علم و فناوری متفاوت است.

ستاری با اشاره به شرایط سخت  کنونی و داشتن توانایی‌های بسیار زیاد در حوزه علمی و فناوری در کشور اظهارداشت: از تمام کسانی که در زمینه فناوری و نوآوری سرمایه‌گذاری کردند، سپاسگزارم چون  این سرمایه‌گذاری برای آینده جوانان کشور است.

معاون علمی فناوری رییس جمهور در ادامه گفت:  آنها می‌توانستند سرمایه خود را تبدیل به دلار و سکه کنند اما سرمایه گذاری بر فرزندانشان کردند و توسعه نیروی انسانی نخبه و رشد جوانان را الویت قرار دادند.

وی تاکید کرد: کشورپتانسیل های زیادی برای توسعه دارد و پردیس باید قطب جذب جوانان نخبه کشور شود و وظیفه ماست که از جوانان کشور حمایت کنیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور سورنا ستاری پارک فناوری پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی آزمون سراسری ۱۴۰۳ امروز (پنج شنبه، ۳۰ اردیبهشت) با حضور مسئولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.


حسن زمانیان، رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با اشاره به اهمیت عملیات وعده صادق اظهار کرد: بسیاری از فرمایش‌های امام خمینی (ره) صادق بود و این موضوع در مورد بیانات مقام معظم رهبری نیز درست است و یکی از آنها با عملیات وعده صادق تحقق یافت و دیدیم مقام معظم رهبری فرمودند رژیم صهیونیستی باید سیلی بخورد و سیلی خورد.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق خود یک انقلاب بود و انقلابی پیچیده بود که اندیشکده‌های مهم در جهان باید سال‌ها آن را تبیین کنند.

معاون وزیر علوم با اشاره به کمک کشور‌های مختلف به رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق بیان کرد: بیش از ۱۰ کشور به طور هماهنگ جهت مقابله با عملیات وعده صادق در اتاق‌های فرماندهی خود به رژیم صهیونیستی کمک کردند.

زمانیان یادآور شد: با وجود این کمک‌ها هیبت آمریکا و رژیم اسرائیل با عملیات وعده صادق شکسته شد و جمهوری اسلامی ایران بر سکوی افتخار نشست. دنیا از این پس با ادبیات دیگری با ایران سخن می‌گوید.

وی با تبریک به نیرو‌های نظامی و امنیتی کشور تاکید کرد که دانشگاه‌ها نیز به موازات این افتخارافرینی تلاش کنند دستاورد‌های علمی آنها در تراز این عملیات باشد.

معاون وزیر علوم در ادامه سخنان خود به موضوع کنکور به عنوان حیثیت و اعتبار آموزش عالی اشاره کرد و یاداور شد: طی سال‌های قبل تقلب در کنکور زیاد و پیچیده شده بود که یکی از دلایل آن عوارض جانبی توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

وی با اشاره به تلاش وزارت علوم، سازمان سنجش و نهاد‌های امنیتی برای برگزاری امن کنکور تاکید کرد: سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در زمینه تولید و ساخت تجهیزات الکترونیکی هوشمند پیشرفته است و امادگی دارد در حوزه جلوگیری از تقلب دیجیتالی نیاز‌های فناورانه سازمان سنجش را رفع کند.

به گزارش آنا، همایش ملی یک روزه تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی نوبت آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ امروز با حضور مسیولان اجرایی و امنیتی آزمون در سراسر کشور دز محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • پارک فناوری پردیس به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها
  • مخبر: پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود