Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، عباس تابش در گفت و گو با تسنیم، در خصوص تخلف برخی تولید کنندگان روغن در فروش بیش از نرخ مصوب اظهار داشت: تا کنون از بازار گزارشی در این خصوص که روغن بیش از نرخ مصوب فروخته می شود به دست ما نرسیده است.

وی در خصوص دو حسابه بودن تولیدکنندگان نیز تأکید کرد: اینکه تولیدکننده ای بخواهد دو حسابه کار کند، جرم است و باید طرف حساب آنها با ارائه اسناد و مدارک، از آنها شکایت و سازمان حمایت نیز به آن رسیدگی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده، تا کنون شکایتی از دو حسابه بودن در این مورد به سازمان ارسال نشده است، ولی در صورت ارائه حتما رسیدگی خواهد شد و خریداران در صورت مشاهده، شکایت کنند تا رسیدگی شود.

* متقاضیان افزایش قیمت روغن موتور باید مستندات ارائه کنند

تابش در خصوص درخواست افزایش قیمت روغن موتور خاطرنشان کرد: از سوی برخی تولید کنندگان ادعایی که شده هزینه تمام شده تولید روغن موتور بالاتر از نرخ مصوب است و برای بررسی از آنها خواستیم تا مستندات خود را ارائه کنند ولی هنوز مدارکی  برای اثبات این موضوع به سازمان حمایت ارسال نشده است. 

وی با اشاره به اینکه قیمت روغن موتور، نرخ مصوب قبلی است، در پاسخ به این سوال که  درصد افزایش قیمت چقدر است، گفت: نمی توان بر اساس یک ادعا که هنوز مستندات آن ارائه نشده، صحبت و ملاک قرار داده شود، بنابراین باید ابتدا مستندات ارائه شود و در مورد آن تصمیم گیری کرد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: قیمت روغن موتور افزایش قیمت نرخ مصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیونو ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • نوسان قیمت در محصولات کشاورزی؛ از زمین تا بازار
  • ریختن بیش از حد روغن موتور چه آسیب‌ هایی در پی دارد؟
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزل در اصفهان
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • گلایه تولیدکنندگان از عدم تخصیص سهمیه ارزی از سوی بانک مرکزی/ با دست خودمان تولید را زمین‌گیر نکنیم
  • ارزش دلاری صادرات گمرک لرستان ۱۵۴ درصد افزایش یافت