Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-19@00:59:08 GMT

دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با ولید جنبلاط

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۶۶۰۵

دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با ولید جنبلاط

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، منابع لبنانی اعلام کردند که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که در لبنان به سر می برد، به دیدارهایش با رهبران احزاب لبنانی ادامه می دهد.

بر اساس این گزارش؛ اسماعیل هنیه با ولید جنبلاط رئیس حزب سوسیالیست ترقیخواه لبنان دیدار و گفتگو کرد.

جنبلاط در این دیدار اعلام کرد: توصیه من به هنیه وحدت مواضع فلسطینی است و این مهمترین و اساسی ترین با وجود همه فشارهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در این باره آمادگی کمک با تمام توان هستم.

هنیه هم گفت: ما تحولات مربوط به فلسطین به ویژه معامله قرن و طرح الحاق را مورد رایزنی قرار دادیم. موضع جنبلاط ثابت است و این از برادران دروزی ما در لبنان موضوع جدیدی نیست و حمایت و ایستادگی در کنار فلسطین کاملا مشخص نزد آنهاست.

وی افزود: ما با جنبلاط بر حق بازگشت آوارگان به سرزمینشان تاکید کردیم و موضوع وی هم مشخص بود. ما در راستای بهبود اوضاع ملت فلسطین در اردگاههای فلسطینی در لبنان حرکت می کنیم. روابط ما با همه طیف های لبنانی روشن و قوی است. ما در امور داخلی لبنان دخالت نمی کنیم. 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز؛ «حسام بدران» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس عنوان کرد مذاکرات جاری، تناقض بین افعال و گفتار دولت بایدن به ویژه با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا را فاش کرد.

بیشتر بخوانید؛ بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

بدران تصریح کرد: «مطالبات ما کاملا طبیعی و انسانی است و کابینه نتانیاهو با فرسایشی کردن جنگ غزه به دنبال کسب دستاوردهای سیاسی است نه توقف جنگ.»

وی تأکید کرد: «مقاومت فلسطین به هیچ وجه از خواسته‌های خود یعنی توقف کامل جنگ و خروج نیروهای اشغالگر از سراسر نوار غزه کوتاه نخواهد آمد.»

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس خاطرنشان کرد: «ما برای دفاع از ملت فلسطین وارد جنگ شدیم و به مقابله با نیروهای اشغالگر ادامه می‌دهیم و تسلیم نخواهیم شد.»

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1227624 برچسب‌ها حماس

دیگر خبرها

  • حماس: نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست
  • شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه
  • آتش‌بس در غزه؛ محور رایزنی‌های وزیر خارجه ترکیه با هنیه در دوحه
  • سفر هنیه به آنکارا برای دیدار با اردوغان
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه
  • برادرزاده هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • برادرزاده اسماعیل هنیه هم در غزه به شهادت رسید