Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

احمد نادری در تشریح جلسه فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی گفت:در این نشست با حضور هیئت رئیسه و سایر اعضا برگزار شد مباحث مختلفی درباره راه های اجرایی کردن بیانیه گام دوم در حوزه قانونگذاری صورت گرفت. 

اخبار سیاسی- وی ادامه داد:روسای کمیته های هفتگانه ذیل بیانیه گام دوم توسط هیئت رئیسه فراکسیون تعیین شدند تا اعضای آن انتخاب و شروع به کار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس یازدهم بیان کرد: بر این اساس  آقایان احسان ارکانی نماینده نیشابور و فیروزه به عنوان  رئیس کمیته اقتصادی ، محسن دهنوی   نماینده تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس رئیس کمیته علم و پژوهش، سید نظام الدین موسوی نماینده تهران  رئیس کمیته مبارزه با فساد ، علی خضریان رئیس کمیته استقلال و آزادی ،احمد راستینه نماینده شهرکرد،بن و سامان رئیس کمیته اخلاق و معنویت ، زهرا شیخی مبارکه نماینده اصفهان رئیس کمیته سبک زندگی ،عباس گلرو نماینده سمنان به عنوان رئیس کمیته عزت ملی انتخاب شدند. 

وی ابراز کرد:  با تصمیم اعضای هیئت رئیسه فراکسیون قرار شد فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی و کمیته های هفتگانه ذیل آن سه شنبه هر هفته به صورت ثابت برگزار شود تا خروجی آن در بحث قانون گذاری در کمیسیون های تخصصی  مطرح شود.

احمد نادری عنوان کرد: از تمام مجموعه هایی که در کشور بر روی سند گام دوم کار کردند در خواست داریم با ما تماس بگیرند اگر چه در این مدت با تعدادی از آن ها در ارتباط بودیم اما قرار است از ظرفیت این نهاد ها در حوزه قانونگذاری گام دوم استفاده کنیم. 

وی با اشاره وضع نامناسب معیشتی مردم خاطرنشان کرد: قرار است کمیته اقتصادی به سرعت تشکیل شود تا درباره چگونگی قانوگذاری،نظارت و تهیه طرح های اقتصادی بحث شود تا شاهد بهبود وضعیت معیشت مردم باشیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس یازدهم محسن دهنوی سید نظام الدین موسوی احمد نادری مجلس شورای اسلامی احمد نادری فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی گام دوم انقلاب رئیس کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه‌ای استان تهران

رنجبر درجمع روسای واحد‌های استان تهران بااشاره به سند تحول دانشگاه اظهار داشت: در راستای اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد و با کمک همکاران واحد‌های دانشگاهی استان باید سهم درآمد‌های غیرشهریه‌ای استان را افزایش دهیم، با توجه به توانمندی استان تهران، انتظار بیشتری از این استان وجود دارد.

قائم مقام ریاست دانشگاه در ادامه، بر التزام همیت و جدیت روسای واحد‌ها در کلیه امور جاری و حضور پررنگ و اثرگذار آنها بخصوص در بزنگاه‌های مهم تاکید کرد.

 رنجبر سپس با اشاره به اهمیت ساماندهی دانشجویان غیرایرانی تاکید کرد و گفت: استفاده بهینه از ظرفیت حداکثری واحد‌های استان دراین خصوص لازم است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه‌ای استان تهران
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود