Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه برای احداث چند پروژه عمرانی، گفت: قرار است یک خوابگاه سه طبقه دخترانه در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه اهواز و یک ساختمان آموزشی و یک کارگاه در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دزفول احداث شود.

سید بهزاد علوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با یک خَیر در این زمینه، اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه، این خیر متعهد شده یک خوابگاه سه طبقه دخترانه با زیربنای حدود ۲ هزار و ۶۰۰ متر در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه اهواز احداث کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر شد یک ساختمان آموزشی و یک کارگاه در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دزفول احداث شود.

وی با اشاره به جزئیات این تفاهم‌نامه، افزود: خیر تعهد داده که ۱۶ میلیارد تومان برای احداث این پروژه‌های عمرانی کمک کند. هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه توسعه فضاهای آموزشی و خوابگاهی دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان به منظور توسعه مهارت آموزی، ایجاد اشتغال و کمک به جوانان خوزستانی برای ایجاد کسب و کار است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: این تفاهم‌نامه‌ها با حضور خیر و رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور منعقد شد. همچنین این خیر آمادگی خود را برای کمک به تجهیز و توسعه تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی اعلام کرده است.

علوی در پایان گفت: علاوه بر احداث خوابگاه، کارگاه و ساختمان آموزشی در اهواز و دزفول، قرار است ۲ میلیارد تومان نیز برای نوسازی خوابگاه‌ها پرداخته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان دانشگاه فنی وحرفه ای خوابگاه آموزشکده فنی و حرفه ای دانشگاه فنی و حرفه ای تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مختارزاده مدیرتوزیع برق خوی از امضای تفاهم‌نامه مشترک این مدیریت با صنایع این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان و در راستای برنامه ریزی جهت گذر موفق از پیک، تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با صنایع شهرستان خوی امضا شد و تا آغاز ایام پیک بار امسال این تفاهم‌نامه در سایر حوزه‌ها نیز امضا خواهد شد. 
وی با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با هدف کاهش مصرف مشترکان در ساعات اوج مصرف و تامین برق پایدار مشترکان خانگی انجام می‌شود، عنوان کرد: هرساله پیش از ایام پیک بار تابستان، تفاهم‌نامه‌های مشترکی با مشترکان حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و ... منعقد می‌شود که در آن مشترکان متعهد می‌شوند که میزان مصرف برق خود را در ساعات اوج مصرف بر اساس تفاهم صورت گرفته کاهش داده و یا نسبت به تغییر شیفت کاری به ساعات غیرپیک، روز‌های تعطیل هفته و یا ساعت کم‌باری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی