Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش شریان نیوز،اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

سپهر حیدری بازیکن تیم پرسپولیس با انتشار تصویری خاص از خودش هنگام دریافت گل از هوادارانش در زمین بازی، روز هوادار را تبریک گفت.

سرخیو راموس بازیکن باشگاه رئال مادرید عکسی خاص از خودش را در صفحه اینستاگرامش با مخاطبان به اشتراک گذاشت و موفقیت‌های تیم ملی اسپانیا را تبریک گفت.

صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به زبان فارسی با انتشار تصاویری از جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران تولد ۴۰ سالگی او را تبریک گفت.

" جواد نکونام زادروزت مبارک
جواد نکونام بازیکن سابق تیم‌های استقلال، اوساسونا اسپانیا، کاپیتان سابق تیم ملی ایران و سرمربی کنونی تیم فولاد خوزستان امروز ۴۰ ساله شد. "

مسعود اوزیل بازیکن تیم آرسنال تصویری زیبا از خودش در زمین بازی را منتشر کرد.

" آمادگی برای فصل جدید "

بشار رسن بازیکن تیم پرسپولیس با انتشار تصویری از خودش در کنار جام‌های قهرمانی این تیم، از قرارداد چهارساله‌اش با پرسپولیس خبر داد.

" خدایا تو بهم توفیق دادی که چهار ساله دیگه با چالش‌های جدید با پرسپولیس باشم "

امیرحسین صادقی بازیکن تیم استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به این تیم ابراز علاقه کرد.

" آبی یعنی غرق در خوشحالیم
عشق می‌ورزم که استقلالیم
آسمان گفت ز قرمز خالیم
گر سرم را از تنم سازی جدا
باز هم می‌گویم که استقلالیم
به امید روز‌های بهتر "

علی کریمی بازیکن سابق تیم پرسپولیس تصویرنوشته‌ای مفهومی را با مخاطبان اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

علی کریمی بازیکن تیم استقلال با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش تولد سامان قدوس بازیکن تیم آمیان را تبریک گفت.

 

منبع: شریان

کلیدواژه: تبریک گفت بازیکن تیم سابق تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!

به گزارش ورزش سه، ارشیا سرشوق هافبک جوان ذوب آهن اولین تاثیرگذاری مستقیم روی گل را در بازی آلومینیوم داشت و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد.

هافبک جوان ذوب آهن که در نیم فصل از سپاهان به این تیم منتقل شد در دقیقه 69 به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و دقیقه 90 بازی با پاس کات بک خوبی که برای فردین یوسفی دیگر بازیکن جوان ذوب آهن ارسال کرد زمینه ساز گل برتری این تیم شد.

ویدئو: 330624

سرشوق نیم فصل نخست دو حضور ثابت و سه بار به عنوان جانشین برای سپاهان بازی کرده بود و سهمی در گل‌های این تیم نداشت اما در دومین مسابقه ای که برای ذوب آهن به میدان آمد توانست تاثیرگذار باشد و اولین پاس گل لیگ برتری خود را ارسال کند.

ارشیا سرشوق به همراه آریا یوسفی، محمدجواد حسین نژاد و محمد قربانی در نیم فصل نخست به فوتبال ایران معرفی شد و در نیم فصل به دیگر تیم اصفهانی منتقل شد تا شانس بازی بیشتری داشته باشد.

با توجه به عملکردی که این بازیکن مقابل آلومینیوم داشت به نظر می‌رسد که در بازی‌های بعدی هم فرصت حضور به عنوان جانشین را پیدا کند و بتواند نظر ربیعی را برای حضور در ترکیب اصلی تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • اوسمار خوب، اما در مورد این بازیکن حرفی نداری؟