Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@14:05:47 GMT

قیمت مدل ارزان ایکس باکس افشا شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۸۲۳۶

قیمت مدل ارزان ایکس باکس افشا شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، در روزهای اخیر طرحی از بسته بندی کنسول بازی ایکس باکس سری اس در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد این کنسول سفید رنگ از نظر ظاهری شباهت زیادی به کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس دارد.

دسته کنترل این کنسول نیز شبیه به دیگر کنسول های بازی است، ولی به نظر می رسد فضایی برای قرار دادن دی وی دی بازی در این کنسول در نظر گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو می توان نتیجه گرفت که کنسول یادشده بیشتر برای استفاده شبکه ای و اجرای بازی های آنلاین کاربرد خواهد داشت.

مایکروسافت قبلا از عرضه کنسول بازی وان ایکس به قیمت ۵۹۹ دلار خبر داده بود که قرار است در نوامبر عرضه شود. قیمت بالای این کنسول باعث برخی واکنش ها شده بود که با توجه به عرضه مدل ارزان قیمت کنسول ایکس باکس احتمالا از شدت واکنش ها در این زمینه کاسته خواهد شد.

پیش از این اعلام شده بود کنسول ۲۹۹ دلاری مایکروسافت قادر به اجرای بازی ها با دقت ۱۰۸۰ پیکسل بوده و ۷.۵ گیگابایت رم و ۱۳.۵ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی قیمت دلار ارزان ایکس باکس کنسول ایکس باکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت

علیرضا اشرفی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار سال گذشته بیش از یک میلیون و ۹۵۰ هزارتن روغن  تولید شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ بیش از ۶ درصد رشد داشته است.

به گفته او، با توجه به شرایط مساعد عرضه و تقاضا، روغن به قیمت مصوب و حتی کمتر از نرخ مصوب بدست مصرف کننده می رسد.

اشرفی با بیان اینکه کمبودی در عرضه روغن نداریم، افزود: با توجه به اتخاذ تدابیر صورت گرفته برای ایام ماه رمضان و نوروز، کمبودی در توزیع روغن نداریم.

دبیر انجمن روغن نباتی گفت: با توجه به تمهیدات دولت و همکاری صنعت روغن نباتی، تغییری در حوزه قیمت روغن نباتی در کوتاه مدت نداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • آنالیز دقیق: ایکس‌جی، شناسنامه تیم ملی!
  • ارایه وام‌ به تولیدکنندگان لباس برای کاهش قیمت تمام شده محصول
  • مسی ارزان شد: قیمت لئو را باور نمی‌کنید!‏
  • افزایش قیمت طلا و سکه در بازار غیررسمی / طلا ارزان می‌شود؟
  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • تولید ارزان‌قیمت الکتروکاتالیست‌هایی برای عرضه هیدروژن سبز
  • ایوان تونی: در سن کوبی مینو ایکس‌باکس بازی می‌کردم
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • بنزین ارزان سی ان جی را از رونق انداخت
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟