Web Analytics Made Easy - Statcounter

لس آنجلس کلیپرز با ارائه نمایشی دفاعی در کوارتر چهارم، بازی سوم برابر دنور ناگتس را با پیروزی پشت سر گذاشت.

در سومین بازی از سری لس آنجلس کلیپرز - دنور ناگتس تیم کلیپرز به یک پیروزی دشوار دست یافت تا در سری از حریف پیش بیفتد.

بازی های قبلی این سری:

لس آنجلس کلیپرز 120-97 دنور ناگتس؛ بدون دغدغه با کوای لنارد لس آنجلس کلیپرز 101-110 دنور ناگتس / ناگتس خیلی زود در گلوی کلیپرز گیر کرد!

 

لس آنجلس کلیپرز در بازی سوم از سری مرحله نیمه نهایی کنفرانس غرب خود برابر دنور ناگتس در حالی که از حریف عقب بود در کوارتر چهارم کنترل بازی را در دست گرفت و در پایان با نتیجه 113-107 از سد حریفش عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب حالا حساب کار سری 2-1 به نفع شاگردان داک ریورز است. پال جرج که در مسابقات اخیر تیمش چندان امیدوارکننده ظاهر نشده بود، در این دیدار با کسب 32 امتیاز عملکرد خوبی برجای گذاشت. جرج در این دیدار 12 از 18 شوت زد که این شامل پنج پرتاب سه امتیازی می شود. اما کوای لنارد با 23 امتیاز، 14 ریباند و 6 اسیست کمک بزرگی برای جرج بود. کوای همچنین دو بلاک هم داشت که یکی از آنها در انتهای بازی و زیر حلقه برابر جمال مری بود.

به گزارش طرفداری، در کوارتر چهارم و وقتی که هنوز 8:29 به پایان بازی وقت مانده بود، کلیپرز 97-90 از حریف عقب افتاده بود که داک ریورز تقاضای وقت استراحت کرد. پس از آن، کلیپرز یک ران 14-4 داشت و دیگر هرگز از حریفش عقب نیفتاد. مارکس موریس، مانترز هرل و لو ویلیامز به ترتیب 12، 11 و 10 امتیاز در این دیدار ثبت کردند. اما در ترکیب دنور ناگتس، این نیکولا یوکیچ بود که جانانه بازی می کرد و نفرات مختلفی از کلیپرز در طول بازی مامور مهار او شده بودند. یوکیچ با 32 امتیاز، 12 ریباند و 8 اسیست به کار خود در این دیدار پایان داد. روکی ذخیره، مایکل پورتر جونیور با 18 امتیاز دومین بازیکن برتر زمین بود در حالی که جمال مری تنها 14 امتیاز آورد و 5 از 17 شوت زد.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع دنور ناگتس 32 27 29 19 107 لس آنجلس کلیپرز 33 24 27 29 113 آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور دنور ناگتس

46.8%

32.4%

80.0%

36 32 0 10 12 لس آنجلس کلیپرز 54.7%

35.5%

76.9% 41 23 4 7 17 روند بازی

بهترین بازیکنان دو تیم

خلاصه بازی  به زودی ... بیشتر بخوانید:

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

بسکتبال NBA | استیفن ای اسمیث: برتری نژاد سفید به استیو نش کمک کرد تا سرمربی بروکلین نتس شو

بسکتبال NBA | جا مورنت به عنوان بهترین بازیکن سال اولی فصل 2019/20 انتخاب شد

بسکتبال NBA | مانترزل هرل به عنوان بهترین یار ششم فصل 2019/20 لیگ انتخاب شد

مسابقه ای که جردن کفش بازیکن دیگری را پوشید

تورنتو رپترز 89-111 بوستون سلتیکس / سبزها در یک قدمی فینال کنفرانس شرق NBA!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لس آنجلس کلیپرز کوارتر چهارم دنور ناگتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی مقتدرانه مقابل کویت به عنوان تیم نخست گروه D راهی مرحله یک چهارم پایانی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ شد.     استقلال و پرسپولیس فروخته شدند وزارت ورزش و جوانان امروز رسما ۸۵ درصد سهام پرسپولیس و استقلال را در بورس به مشتریان جدید واگذار کرد.   بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز بوکسور‌های ایران با کسب دو نشان نقره و یک برنز به کار خود در مسابقات بین‌المللی بیشکک پایان دادند.   پس از ۶۰ سال انتظار؛ ژیمناستیک ایران برای اولین بار المپیکی شد مهدی الفتی ژیمناست ایرانی با اعلام فدراسیون جهانی ژیمناستیک سهمیه المپیک ۲۰۲۴ را دریافت کرد.   فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان تیم فوتبال بانوان جوان ایران در دومین دیدار خود از رقابت‌های آسیای میانه برابر ترکمنستان به پیروزی پرگل دست پیدا کرد.   رقابت‌ والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران در دومین بازی گروهی خود به پیروزی دو بر صفر مقابل آلمان دست یافت.   تیم هندبال پسران نوجوان ایران راهی ترکیه شد تیم هندبال پسران نوجوان ایران برای حضور در دومین اردوی تدارکاتی برون مرزی خود امروز راهی ترکیه شد.     ۱۲ فرنگی کار مجوز حضور در المپیک پاریس را بدست آوردند رقابت‌های کشتی فرنگی گزینشی المپیک پاریس در قاره کهن، در بیشکک قرقیزستان برگزار شد.     انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی علی ایلکا با حکم وزیر ورزش و جوانان سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی شد.     یک ایرانی، داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد مهدی مختاری به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا انتخاب شد.    

 

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • لیگ NBA| مینه‌سوتا، ایندیانا و دالاس پیروز شدند
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • لیگ NBA| یک دقیقه سرنوشت‌ساز دیدار دنور و لیکرز + عکس
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند