Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود نصوری دوشنبه‌شب در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری میان پارک علم و فناوری خلیج فارس و نیروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: در این زمینه مجموعه نیروگاه اتمی بوشهر برای همکاری با پارک علم و فناوری آمادگی کاملی دارد.
وی بیان کرد: جوانان صاحب ایده و نوآوران استان بوشهر در سال‌های اخیر در زمینه‌های مختلف رشد خوبی داشتند و در قالب این تفاهم نامه از آنان حمایت‌های هدفمند و جدی‌تری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهرگفت: تعامل با دیگر دستگاه‌ها و مجموعه صنعت در استان بوشهر از برنامه‌های این پارک است.
حبیب رستمی افزود: نقش اصلی پارک‌های علم و فناوری کنار هم قرار دادن نوآوران و فناوران و محققان با صنایع است که در نهایت منجر به ایجاد ارزش افزوده کسب و کارهای نوآورانه و اشتغال پایدار خواهد شد.
وی ادامه داد: در سال گذشته با حمایت‌هایی که توسط پارک علم و فناوری خلیج فارس از  واحدهای فناور استان بوشهر شد، بیش از یکهزار و ۱۷۰ شغل پایدار و مولد در شرکت‌های مستقر ایجاد  و ۳۷ شرکت نیز موفق به دریافت مجوز دانش بنیان شدند.
رستمی عنوان کرد: شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان بوشهر این توانایی را دارند که در زمینه‌های مختلف به تقاضاهای فناورانه مجموعه نیروگاه اتمی پاسخ و ورود موفقیت آمیزی داشته باشند.
تفاهم‌نامه همکاری فی مابین پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر و نیروگاه اتمی در ۱۲ ماده به مدت سه سال منعقد شد.
موضوع این تفاهم نامه استفاده از ظرفیت و توان شرکت‌های دانش بنیان در بخش‌ها و قسمت‌های مختلف نیروگاه اتمی بوشهر است.

برچسب‌ها بوشهر امضای تفاهمنامه جهش تولید نیروگاه اتمی بوشهر اشتغال زایی پارک علم و فناوری نوآوری پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر امضای تفاهمنامه جهش تولید نیروگاه اتمی بوشهر اشتغال زایی پارک علم و فناوری نوآوری بوشهر امضای تفاهمنامه جهش تولید نیروگاه اتمی بوشهر اشتغال زایی پارک علم و فناوری نوآوری پارک علم و فناوری خلیج فارس نیروگاه اتمی بوشهر استان بوشهر تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به امنیت مراکز هسته‌ای و نیروگاه اتمی بوشهر گفت: امنیت نیروگاه و مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار و اعتبار حفاظ امنیتی برقرار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد اسلامی عصر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به آغاز ساخت 3 هزار و 500 واحد مسکونی ویژه کارکنان سازمان انرژی اتمی ایران در بوشهر اظهار داشت: برای رفع دغدغه‌های کارکنان نیروگاه اتمی بوشهر با تعامل و همکاری سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی امروز عملیات اجرایی ساخت 3 هزار و 500 واحد مسکونی در بوشهر آغاز شد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه اراضی ساخت این واحدهای مسکونی در  زمین ساحلی قرار دارد گفت: عملیات آماده‌سازی این واحدها قابل ملاحظه است و امید می‌رود بر اساس برنامه زمانبندی پس از آماده‌سازی زمین، واحدهای مسکونی ساخته و تحویل شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اضافه کرد: در ساخت این واحدهای مسکونی از ظرفیت نهضت ملی مسکن با رعایت استانداردهای لازم استفاده می‌شود.

اسلامی با اشاره به افزایش فعالیت در جبهه‌های مختلف در ساخت نیروگاه‌های اتمی دوم و سوم گفت: در مقایسه با قبل از سال 1400 فعالیت در جبهه‌های مختلف سایت دوم و سوم نیروگاه‌های اتمی بوشهر افزایش یافته و فعالیت 12 برابر شده است.

وی اضافه کرد: قبلاً در ساخت نیروگاه‌های اتمی یاد شده 250 نفر فعال بودند که اکنون بیش از 3 هزار نفر مشغول فعالیت هستند و تا قبل از پایان سال ان‌شاءالله تعداد نیروها در ساخت دو واحد نیروگاه اتمی جدید بوشهر به بیش از 5 هزار نفر افزایش می‌یابد.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: با اراده‌‌ای که وجود دارد اجازه هیچگونه تاخیر در ساخت این دو واحد نیروگاه‌ داده نمی‌شود و بر اساس برنامه زمانبندی ان‌شاءالله تکمیل و وارد مدار تولید می‌شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به امنیت مراکز هسته‌ای و نیروگاه اتمی بوشهر گفت: امنیت نیروگاه و مراکز هسته‌ای ایران 100 درصد برقرار و الحمدلله کشور یک نظام امنیتی و قدرتمند است.

اسلامی ادامه داد: نظام دفاعی و امنیت ما هر گونه تعرض به این کشور شود این تسلط کشور و اقتدار نیروهای مسلح حفاظت و امنیت هسته‌ای هم در کمال اقتدار و اعتبار حفاظ امنیتی برقرار است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • اسلامی: تعداد نیروگاه‌های اتمی ایران افزایش می‌یا‌بد
  • اسلامی اعلام کرد: گام‌های اساسی ایران برای افزایش تعداد نیروگاه‌های اتمی
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یابد
  • اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش خواهد یافت
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
  • اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
  • اسلامی: امنیت مرکز‌های هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور
  • امنیت مرکزهای هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است