Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:23:06 GMT

طرح‌های ملی قشم و کیش پنجشنبه به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۹۱۰۷

طرح‌های ملی قشم و کیش پنجشنبه به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون همتی در تشریح این خبربا بیان اینکه تا پایان سال حداقل برای ده پنجشنبه آمادگی افتتاح و بهره برداری از پروژه های متعدد استان را داریم، عنوان کرد: تعداد ۱۴ پروژه در منطقه آزاد قشم با اعتبار ۱۱ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال و همچنین اعتبار ارزی ۳۴۰ میلیون یورو و اشتغالزایی برای ۳۵۴۱ نفر به بهره برداری خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مهمترین پروژه ای که به نمایندگی از سایر پروژه‌ها افتتاح می‌شود، پایانه صادراتی ترمینال نفتی دیرستان با ظرفیت تولیدی شش و نیم میلیون بشکه نفت به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار هرمزگان افزود: ترمینال کانتینری، شرکت تولیدی بتن، بهسازی معابر، احداث و بازسازی مدارس در سطح جزیره، احداث پارک محلات و پارک های خطی ساحلی، زمین های ورزشی، هتل و آپارتمان از جمله دیگر پروژه هایی است که در جزیره قشم افتتاح می‌شوند.

همتی تصریح کرد: در منطقه آزاد کیش نیز ۱۱ طرح با بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار، افتتاح خواهد شد.

وی گفت: طرح‌های تولیدی مرکز نوآوری کیش، اجرای کابل فیبر نوری دریایی پشتیبان جزیره کیش به طول ۲۳ کیلومتر، توسعه شبکه زیرساخت فیبر نوری، هتل پنج ستاره پانوراما، شرکت تولیدی و مونتاژ سیستم های برودتی، پروژه تولید مبلمان منزل و سرویس چوبی، مجتمع های مسکونی پرشین آسمان، ستاره برج یک و دو و خانه، بازار پارسیس و باند هلیکوپتر از پروژه‌هایی هستند که در جزیره کیش به بهره‌برداری می‌رسند.

کد خبر 5018474

منبع: مهر

کلیدواژه: فریدون همتی استانداری هرمزگان سازمان منطقه آزاد قشم منطقه آزاد کیش محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری بازگشایی مدارس عاشورا آمار کرونا بوشهر ماه محرم مجلس شورای اسلامی گرگان کرمانشاه شیوع کرونا آغاز سال تحصیلی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۸۶ متر پل در لرستان تکمیل و در حال بهره‌ برداری است

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: ۱۲۸۶ متر پل در استان تکمیل و در حال بهره برداری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مرتضی شیروانی امروز ۲۴ فروردین ماه در جلسه ستاد مدیریت بحران لرستان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از نیمه دوم سال ۱۳۹۹ تاکنون ۷۲ دستگاه به طول ۱۲۸۶ متر پل های سیل کامل و در حال بهره برداری است.

وی خاطرنشان کرد: از ۲۳۳ میلیارد تومان اعتبار ۱۹۳ میلیارد آن جذب شده است و ۴۰ میلیارد تومان نیز از طریق سازمان راهداری ظرف سه ماه آینده پرداخت می شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان اضافه کرد: کل پل های استان ۱۰ هزارو ۶۵۶ دستگاه هستند و دیوارهای حائلی که در استان احداث شده ۵۱ کیلومتر بوده که ۲۲ کیلومتر آن ها در سیل ۹۸ تخریب شدند و در حال حاضر بنا بر ضرورت ۱۵ کیلومتر دیوار در محور شهرستان خرم آباد به پلدختر نیاز است.

شیروانی بیان کرد: ۷ دستگاه پل تخریب و نیاز به اقدام داشته و نیازمند ۸۷ میلیارد تومان اعتبار بوده و ۷ پل موقت نصب شده که نیاز به تثبیت و استحکام دارند که به ۱۶۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی تصریح کرد: ۸۴۰ میلیارد اعتبار نیاز بوده که کل پل های که آسیب دیده و نیاز به استحکام بخشی دارند تکمیل شوند و در مجموع دیوار و پل های که وجود دارد به ۱۴۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد که به وضعیت قبل خود برگردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
  • رئیسی پنجشنبه به سمنان می‌رود
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد
  • بهره‌برداری از اسنو پارک پیست اسکی توچال
  • زیرسازی ناحیه صنعتی نیر تکمیل می‌شود
  • افتتاح تقاطع شهدای جاویدالاثر خرم آباد
  • تداوم طلسم ۱۸ ساله افتتاح پروژه ورزشگاه شهدای مس شهر کرمان
  • صرف بیش از ۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای ۳۱ طرح هادی روستایی
  • ۱۲۸۶ متر پل در لرستان تکمیل و در حال بهره‌ برداری است
  • افتتاح و بهره برداری از ۲۷۰ پروژه عمران روستایی در گلستان